Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg skal også bytte panne snart og den går i restavfallet. Såpass vill og gal er jeg,💥😱👺

Anonymkode: d69cf...7c4

Oi da er du vill og gal ja. Hvor lenge varer en panne? Aldri tenkt på

Anonymkode: 28275...f80

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skal også bytte panne snart og den går i restavfallet. Såpass vill og gal er jeg,💥😱👺

Anonymkode: d69cf...7c4

Har ikke Jernia innbyttekampanje? De hadde det før mener jeg, at du fikk avslag på ny om du leverte inn gammel..

Anonymkode: fa16f...44a

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratis?

Anonymkode: 28275...f80

Nei, avslag betyr ikke at det er gratis, men at du får litt rabatt på en nye stekepanne om du leverer inn den gamle. Du får 20% innbytte rabatt på tilsvarende vare (du kan altså ikke komme med en panne som kostet 150,- og forlange 20% rabatt på en som koster 1000,- vil jeg tro). Kan ikke kombineres med andre tilbud, altså må det nok være en stekepanne til full pris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...