Gå til innhold

Tidenes hus-kjøp?

Anbefalte innlegg

Tenker du å flytte til Sandefjord, men har ikke helt funnet det rette huset? Da har du jo sjansen her:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=95843087&fbclid=IwAR3FA7Ub3T5t4qrcD1OG36-kT2ujH3wZz4DLEXpl8GxGwAZP8eMYAod7EMc

😳 For den spesielt interesserte kan man trygt si...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/469300-tidenes-hus-kj%C3%B8p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (15 minutter siden):

Tenker du å flytte til Sandefjord, men har ikke helt funnet det rette huset? Da har du jo sjansen her:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=95843087&fbclid=IwAR3FA7Ub3T5t4qrcD1OG36-kT2ujH3wZz4DLEXpl8GxGwAZP8eMYAod7EMc

Ikke helt min stil 😉.  Jeg lurer på om man klarer å få varmet det opp til 24 grader uten å bruke en formue i strøm.

Lillemus skrev (23 minutter siden):

Det var gammeldags så ut som et hus på 40 tallet 

Anonymkode: 07a32...ca2

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var gammeldags så ut som et hus på 40 tallet 

Jeg vet ikke helt hvilken tidsepoke dette ligner på - spesielt norsk er det i alle fall ikke! Jeg var sikker på at huseier kom fra Midtøsten eller enda lengre øst, men neida, hun er helnorsk. :) 

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke helt hvilken tidsepoke dette ligner på - spesielt norsk er det i alle fall ikke! Jeg var sikker på at huseier kom fra Midtøsten eller enda lengre øst, men neida, hun er helnorsk. :) 

Å ja du kjenner selger? 

Annonse

Synes inni var «kongelig» men utsiden var det et standard hus som jeg synes var priset for høyt til å være i Sandefjord ødemarken. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes inni var «kongelig» men utsiden var det et standard hus som jeg synes var priset for høyt til å være i Sandefjord ødemarken. 

Utvendig var det fint, men jeg begynte å få bange anelser da jeg tittet på utebildene og det ble mer og mer stæsj i hagen og på uteplassene... Kongelig er nok rett ord her! Glad jeg slipper å vaske det kjøkkenet! 😂

Utvendig var det fint, men jeg begynte å få bange anelser da jeg tittet på utebildene og det ble mer og mer stæsj i hagen og på uteplassene... Kongelig er nok rett ord her! Glad jeg slipper å vaske det kjøkkenet! 😂

Synes ikke det var fint og ikke noe jeg hadde lagt merke til, var bare ok. Og prisen for det? Vært mer passelig med 4-5 mill MAKS

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes ikke det var fint og ikke noe jeg hadde lagt merke til, var bare ok. Og prisen for det? Vært mer passelig med 4-5 mill MAKS

Jeg måtte brukt så mye på å få det beboelig for meg at jeg ikke hadde gitt stort for det. *haha* Må jo ha revet ut alt, hadde ikke maktet å være der inne i mer enn et kvarter tror jeg, ble utslitt bare av å se på bildene! 

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Jeg måtte brukt så mye på å få det beboelig for meg at jeg ikke hadde gitt stort for det. *haha* Må jo ha revet ut alt, hadde ikke maktet å være der inne i mer enn et kvarter tror jeg, ble utslitt bare av å se på bildene! 

Enig. Tenk å betale 9 mill eller over det der og i tileegg bo i Sandefjord? 

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Er det noe verre i Sandefjord enn i andre byer på samme størrelse? Har bare vært der en gang.

Det er jo pent men det er ikke en et sted å bo om du er vant til en storby.  De har ingenting der utenom colorline.no 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo pent men det er ikke en et sted å bo om du er vant til en storby.  De har ingenting der utenom colorline.no 

Det kan jeg være enig i, men nå er det mange som ikke ønsker å bo i en storby. 

emilie321 skrev (8 minutter siden):

Det kan jeg være enig i, men nå er det mange som ikke ønsker å bo i en storby. 

Jeg har ingen interesse av å bo i noen storby, vil bo på landet jeg. :)

E7H7 skrev (3 minutter siden):

Kjenner ikke prisnivået i Sandefjord, men 9,5 mill for fire boenheter er muligens ikke dyrt?

Noe helt annet er at stilen sannsynlig ikke appellerende til mange (for å uttrykke det forsiktig). 

Det kan du trygt si... 😬 Noget spesielt ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...