Gå til innhold

Hvor viktig er familien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Nope. Man må ikke være stille, men det er ikke lov til å rope, løpe rundt og kalle hverandre stygge ting så noen ganger må jeg ta frem streng-stemmen.

Det er gammeldags. Er jo bare bøker der. På mange bibliotek er det stor plass og gøy å løpe

Anonymkode: a8045...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er gammeldags. Er jo bare bøker der. På mange bibliotek er det stor plass og gøy å løpe

Anonymkode: a8045...758

Det synes nok ikke de andre gjestene som kanskje vil lese fag, se i avisene og slike ting. Skal du rope og løpe får du gå ut og gjøre det, helt vanlig folkeskikk med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Det synes nok ikke de andre gjestene som kanskje vil lese fag, se i avisene og slike ting. Skal du rope og løpe får du gå ut og gjøre det, helt vanlig folkeskikk med andre ord.

Jeg har fått kjeft av en bibliotek kar en gang, husker ikke hvorfor men venninnen min og jeg fikk kjeft. Var ubehagelig, sa ikke noen stygge ord. 

Anonymkode: a8045...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har fått kjeft av en bibliotek kar en gang, husker ikke hvorfor men venninnen min og jeg fikk kjeft. Var ubehagelig, sa ikke noen stygge ord. 

Anonymkode: a8045...758

Kanskje dere lage for mye lyd? Jeg sier i fra vennlig først da, om ungene da ikke hører så tar jeg frem streng-stemmen. Hender jeg sender dem ut også, men stort sett kommer de tilbake igjen dagen etter. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Kanskje dere lage for mye lyd? Jeg sier i fra vennlig først da, om ungene da ikke hører så tar jeg frem streng-stemmen. Hender jeg sender dem ut også, men stort sett kommer de tilbake igjen dagen etter. :) 

Det var ikke nå, men en gang. Hun vi fikk kjeft fra var gammel, så hun som hun var fra 1930 tallet. Jeg tror vi tullet på PC-en. 

Anonymkode: a8045...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laban skrev (11 minutter siden):

Mange bibliotek har mye mer enn bøker. 

Ja pc og lydbøker. Noe mer?

Anonymkode: a8045...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja pc og lydbøker. Noe mer?

Anonymkode: a8045...758

Tidsskrifter, aviser, ps4 / xbox / Nintendo switch, mange ulike arrangementer som språkkafe, lesestunder for barnehager og skoleklasser, bokaprat, litterær lunsj, forfatterbesøk og andre foredrag bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja pc og lydbøker. Noe mer?

Anonymkode: a8045...758

Mitt nærmeste bibliotek har også film, frø og verktøy. Dessuten arrangementer, men det blir noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (17 minutter siden):

Mitt nærmeste bibliotek har også film, frø og verktøy. Dessuten arrangementer, men det blir noe annet. 

Det glemte jeg. :) Frø og settepoteter (ikke på denne tiden av året), stiklingbytte, verktøybibliotek, symaskin og utlån av el-lastesykkel. Forhåndsvalg har vi også de årene det er valgår.

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (13 minutter siden):

Det glemte jeg. :) Frø og settepoteter (ikke på denne tiden av året), stiklingbytte, verktøybibliotek, symaskin og utlån av el-lastesykkel. Forhåndsvalg har vi også de årene det er valgår.

Å ja utlån av el sparkesykkel? Så gøy 

Anonymkode: a8045...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (13 minutter siden):

Det glemte jeg. :) Frø og settepoteter (ikke på denne tiden av året), stiklingbytte, verktøybibliotek, symaskin og utlån av el-lastesykkel. Forhåndsvalg har vi også de årene det er valgår.

Får man stå på el sparkesykkel inne?  Neida bare tuller 

Anonymkode: a8045...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Å ja utlån av el sparkesykkel? Så gøy 

Anonymkode: a8045...758

Nå må du lese det jeg skriver da, el-lastesykkel. :) Sånn stor sykkel som man kan ha med seg opptil 100 kg last i en kasse foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Nå må du lese det jeg skriver da, el-lastesykkel. :) Sånn stor sykkel som man kan ha med seg opptil 100 kg last i en kasse foran.

Tihihigi😂har ikke peiling på hva el lastesykkel er. Jeg trodde det var el sparkesykkel😂 hvem sykler på en sykkel med kurv foran? 😂

Anonymkode: a8045...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tihihigi😂har ikke peiling på hva el lastesykkel er. Jeg trodde det var el sparkesykkel😂 hvem sykler på en sykkel med kurv foran? 😂

Anonymkode: a8045...758

Lastesykkel med sort kasse - 250W

Ligner på denne og er mye utlånt. Jeg har selv sykkel med en liten, vanlig kurv foran og synes den er kjempekjekk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Lastesykkel med sort kasse - 250W

Ligner på denne og er mye utlånt. Jeg har selv sykkel med en liten, vanlig kurv foran og synes den er kjempekjekk. :) 

😂😂hadde passet fint på byen den😂😂

Anonymkode: a8045...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...