Nicklusheletida Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 (endret) Jeg er fornøyd med starten av uka før jeg ble syk. Mandag : Morgentur før jobb. 3 km. Kveldstrening på treningssenteret. Halvitime tredemølle i oppoverbakke, 45 min med styrketrening for hele kropoen. Droppet heisen og gikk 9 etasjer 2 ganger. Tirsdag : Nøyaktig det samme som mandag, bare at morgenturen ble ca 3,5 km. Onsdag : Nøyaktig det samme som tirsdag. Torsdag : Morgentur på 3 km. Trappa på 9 etg. Så begynte det å krible i halsen kjente det var forkjølese på gang. Ingen trening etter det. Nå er det bare avslapping under pleddet på sofaen, hosting og harking og ski på Beitostølen på tv Endret 20. november 2022 av Nicklusheletida . 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg gikk i ca fem kilometer i dag, i høyt tempo. Veldig fornøyd med innsatsen. Jeg har ca tre økter i uka i høyt tempo. Har 500 økter siden 2018. Og jeg er ikke ung lenger. Kondisen blir dårligere, men det skyldes alderen. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Har økt både lengde på sykkelturene og belastning på girene denne uka. Så er fornøyd. Mandag, torsdag, fredag, lørdag og søndag: 1,3 mil sykkel og 13 min sirkel styrketrening for magen. Tirsdag: To turer på sykkel på tilsammen 2 mil pluss 13 min styrke. Så er oppe i 8,5 mil sykling denne uken. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteknotten Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Denne uka ble det joggeturer tirsdag, torsdag og lørdag (8 km, 12 km, 10 km). Men så meldte jeg meg som sagt på denne her styrkeutfordringen på 90 dager. Han PT’en skal ringe meg på onsdag, men det legges automatisk inn noen grunnleggende økter i appen - og det oppfordres til å prøve flere før samtalen. Så da prøvde jeg en «full kropp» økt på lørdag 💪 det var..skummelt. Jeg er så svak at det er helt enormt 👀🙈 men er rom for rask fremgang da tenker jeg? 🤣 (klarte ikke alle øvelsene en gang,.selv om de skulle være «lette», og har gangsperr overalt i dag..) 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Denne uka har jeg gått mye tur: onsdag - 3 km gåtur torsdag - 3,3 km gågging (vekslet mellom å gå og å jogge) fredag - 2,5 km gågging lørdag - 3 + 2 + 3 km gåtur søndag - 4,6 km gåtur Fornøyd med det. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Lillemus skrev (9 minutter siden): Denne uka har jeg gått mye tur: onsdag - 3 km gåtur torsdag - 3,3 km gågging (vekslet mellom å gå og å jogge) fredag - 2,5 km gågging lørdag - 3 + 2 + 3 km gåtur søndag - 4,6 km gåtur Fornøyd med det. Haha, gågging. Dagens ord. 😅 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chickpea Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg har fått inn to styrkeøkter på 45 min denne uka. Har gått litt mer enn jeg pleier; 12000 skritt/d i snitt 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Å trene betyr alt for meg, det hjelper mot depresjon og sosial angst. Trener mye og hardt. Hadde ikke overlevd uten trening. Men vekta går ikke ned, det er frustrerende. 😶😐 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 erik123 skrev (14 minutter siden): Å trene betyr alt for meg, det hjelper mot depresjon og sosial angst. Trener mye og hardt. Hadde ikke overlevd uten trening. Men vekta går ikke ned, det er frustrerende. 😶😐 For å gå ned i vekt må du gjøre noe med kostholdet ditt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Ei grei uke 🙂 Mandag: Syklet til og fra jobb + en kort svømmeøkt + litt styrke + 60 minutter yoga Fredag: Styrketrening 1 time Søndag: Liten tur i skogen med dattera, ca 40 min, ca 3, km + 30 min styrketrening 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Bøtteknotten skrev (4 timer siden): Denne uka ble det joggeturer tirsdag, torsdag og lørdag (8 km, 12 km, 10 km). Men så meldte jeg meg som sagt på denne her styrkeutfordringen på 90 dager. Han PT’en skal ringe meg på onsdag, men det legges automatisk inn noen grunnleggende økter i appen - og det oppfordres til å prøve flere før samtalen. Så da prøvde jeg en «full kropp» økt på lørdag 💪 det var..skummelt. Jeg er så svak at det er helt enormt 👀🙈 men er rom for rask fremgang da tenker jeg? 🤣 (klarte ikke alle øvelsene en gang,.selv om de skulle være «lette», og har gangsperr overalt i dag..) Haha - det er sånn det skal være! Veldig gøy med styrketrening, fordi en merker fort fremgang 🙂 Jeg er fornøyd med kveldens økt - økte fra 30 kilo til 35 kilo på markløft (begynte med det for et par uker siden), og det var moro. På benkpress holder jeg meg ganske konstant på 30 kilo, men har økt antall repetisjoner litt, så det går fremover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Glitter skrev (5 timer siden): Har økt både lengde på sykkelturene og belastning på girene denne uka. Så er fornøyd. Mandag, torsdag, fredag, lørdag og søndag: 1,3 mil sykkel og 13 min sirkel styrketrening for magen. Tirsdag: To turer på sykkel på tilsammen 2 mil pluss 13 min styrke. Så er oppe i 8,5 mil sykling denne uken. Så bra 🙂 Jeg synes du er god som har funnet syklingen som funker bra for deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 påskelilje skrev (12 minutter siden): Så bra 🙂 Jeg synes du er god som har funnet syklingen som funker bra for deg! Takk. Ja, jeg er så glad for at det funker med sykling nå når jeg ikke kan jogge lenger. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Svekket etter covid og har blitt minimalt, nei ingen, trening. En del gåturer, men det gir ikke akkurat kondis og styrke, selv om det er bedre enn vare bare sofa. Så vil det ta tid å bygge seg opp igjen 😳 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 20. november 2022 Forfatter Del Skrevet 20. november 2022 Ekstra skrev (1 time siden): Svekket etter covid og har blitt minimalt, nei ingen, trening. En del gåturer, men det gir ikke akkurat kondis og styrke, selv om det er bedre enn vare bare sofa. Så vil det ta tid å bygge seg opp igjen 😳 God bedring 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Mandag 15000 skritt tirsdag 17000 skritt. Gjennomsnitt på 18.000 skritt Anonymkode: 809a1...1e1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mandag 15000 skritt tirsdag 17000 skritt. Gjennomsnitt på 18.000 skritt Anonymkode: 809a1...1e1 Hehe 😁😁😁 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 erik123 skrev (3 timer siden): Å trene betyr alt for meg, det hjelper mot depresjon og sosial angst. Trener mye og hardt. Hadde ikke overlevd uten trening. Men vekta går ikke ned, det er frustrerende. 😶😐 Du må hoppe over måltider Anonymkode: 809a1...1e1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 20. november 2022 Forfatter Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du må hoppe over måltider Anonymkode: 809a1...1e1 Dette er en treningståd. Fint om dette temaet kan holdes utenfor disse trådene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Nicklusheletida skrev (1 minutt siden): Dette er en treningståd. Fint om dette temaet kan holdes utenfor disse trådene. Ja? Erik123 spurte bare. Har ellers sagt hvordan min uke har vært. 18.000 skritt. Anonymkode: 809a1...1e1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.