Gå til innhold

Ukas trening, uke 46


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Ekstra skrev (11 timer siden):

Svekket etter covid og har blitt minimalt, nei ingen, trening. En del gåturer, men det gir ikke akkurat kondis og styrke, selv om det er bedre enn vare bare sofa. Så vil det ta tid å bygge seg opp igjen 😳

God bedring til deg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag: Karatetrening
Torsdag: Hjertelaget

Treningen på Hjertelaget tirsdag ble kansellert, så ble bar to formelle treninger denne uka. Men har trent ekstra karate spredt utover uka for å forberede meg til graderingen. Pluss vanlige tur med hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja? Erik123 spurte bare. Har ellers sagt hvordan min uke har vært. 18.000 skritt. 

Anonymkode: 809a1...1e1

Ja jeg spurte  om det. Beklager hvis det var til bry. Jeg går minst 10000 skritt hver dag, det er bra i min alder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
erik123 skrev (6 timer siden):

Ja jeg spurte  om det. Beklager hvis det var til bry. Jeg går minst 10000 skritt hver dag, det er bra i min alder. 

Ja, det er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk to turer i løpet av uken. Fire eller fem dager nådde jeg målet mitt om 3000 skritt. De dagene jeg gikk tur så var det nok godt over tre tusen, men foreløpig sjekker jeg ikke tallene for bare beskjed på mobilen når tre tusen er passert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...