Gå til innhold

Ukas trening uke 1 - 2023


Lillemus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor skriver dere ikke kcal også?

Anonymkode: 38d75...532

Jeg teller ikke kalorier og dessuten handler det om trim og trening og å komme seg i aktivitet, ikke kalorier og slanking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru2020 skrev (15 timer siden):

Nå er jeg helt ny her, men tenker at det blir bra for meg selv å gjøre opp status på søndagen. Så hjelper det jo å måtte presentere treningen for andre.

Håper å merke noe på formen utover vinter og tidlig vår. Skal på cruise i mai og trenger å være i form til utfluktene på land.

Å svømme med hodet over vann fungerer ikke nei. Men det er ikke vanskelig å lære seg å dukke under, så lenge du ikke er redd for vannet. Jeg har kjøpt meg svømmebriller med styrke slik at jeg ser bedre (burde kanskje kjøpe nye snart for jeg har en annen styrke nå)

Det er fint å ha noe å se fram til/et mål å jobbe mot👍 Jeg har selv planlagt en aktiv ferie i solen til våren, det motiverer meg veldig😊 

Har prøvd å få til å svømme «skikkelig», men får liksom ingen rytme på det🙈 Men det er vel mer øvelse som skal til, som med alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chickpea skrev (Akkurat nå):

Det er fint å ha noe å se fram til/et mål å jobbe mot👍 Jeg har selv planlagt en aktiv ferie i solen til våren, det motiverer meg veldig😊 

Har prøvd å få til å svømme «skikkelig», men får liksom ingen rytme på det🙈 Men det er vel mer øvelse som skal til, som med alt annet.

Øvelse gjør mester. Jeg har ikke hatt noen undervisning utover skolen.

Jeg kan ikke crawle. Det burde jeg fått til, iallefall litt, for da blir det bedre trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...