Gå til innhold

Er du forberedt?


Subkutant

Anbefalte innlegg

Subkutant skrev (På 17.1.2023 den 8.57):

Har du planer om å kjøpe deg småbruk og være selvforsynt med mat? 

🙂

Det var da svært da. Kjøpe seg et småbruk i tilfelle samfunnet kollapser, det virker noe overdramatisk...

Bor nær havet så kunne eventuelt kjøpt en fiskestang, men tviler på at jeg gidder.

Subkutant skrev (På 17.1.2023 den 8.57):

Har du tørrvarer/hermetikk og vann nok til 3 måneder?

🙂

Nei, mat til et par dager. Vann kan jeg hente i naturen ved behov, rent vann her.

Subkutant skrev (På 17.1.2023 den 8.57):

Kan du de essensielle/kritiske knepene for å overleve? Visste du f.eks. at man kan røykbade hvis man mister tilgang på dusj :P

Nei om verdens undergang skjer, dropper jeg dusjen. Det går fint det, en dusjet ikke ofte i gamle dager. Kan ta en svømmetur i måneden og vaske meg slik ved behov.

Anonymkode: bbc78...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grendel skrev (8 timer siden):

 

Den eneste vage ideen er å dra til en hytte ved sjøen. Det er det lagt mer til rette for å overleve. Sjøen er en matkilde og det er gårder rundt.

Jeg kan egentlig ikke se for meg at vann skal være et livstruende problem i Norge som er så vått og tynt befolket. Er det atomkrig vi snakker om, eller hva?

Det vil jo bli et stort problem om renseanlegg kom ut av funksjon. Det er også fare for at kloakk kommer i drikkevann ved fks flom. Det har skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...