Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag?…. Sånne tråder er boring.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Anonymkode: 06226...1e6

Denne tråden var jo riktig spennende så der tilførte du virkelig forumet noe bra! 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subkutant skrev (15 minutter siden):

Trolleri trollera

Hurra hurra . Du kunne blitt poet 

Anonymkode: 06226...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (20 minutter siden):

Denne tråden var jo riktig spennende så der tilførte du virkelig forumet noe bra! 🙄

Ikke fint å himle med øynene til voksne. Si unnskyld takk. 

Anonymkode: 06226...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøtteknotten

😁😁😁

Jeg spiste hjemmelagde knekkebrød med skinke, cottage cheese og agurk. 😋

Nå mangler vi bare bilder 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (6 timer siden):

Jeg har hjemmekontor og spiste en mandarin mens jeg var i digitalt morgenmøte. Det ble to egg på skive til brunsj. Kjedelig. 

Har du spiseforstyrrelser? Det var altfor lite. 

Anonymkode: 06226...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (6 timer siden):

Så kjekt at du spurte! I dag ble det granola med yoghurt og cottage cheese til frokost. :) 

Det var til frooookost ikke lunsj !!

Anonymkode: 06226...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten skrev (9 minutter siden):

😁😁😁

Jeg spiste hjemmelagde knekkebrød med skinke, cottage cheese og agurk. 😋

Nå mangler vi bare bilder 😂

Hjemmelagde knekkebrød er supergodt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker mat-tråder. Jeg er glad i mat, og får gode ideer. 

Spiste rester av ris med curry og stekt sei i dag. Liker middagsrester til frokost. Er litt engelsk der 🙂 full pakke. Men jeg spiser bare frokost og middag som regel. Og dytter i meg noe frukt som jeg forøvrig også elsker, innimellom der. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Jeg liker mat-tråder. Jeg er glad i mat, og får gode ideer. 

Spiste rester av ris med curry og stekt sei i dag. Liker middagsrester til frokost. Er litt engelsk der 🙂 full pakke. Men jeg spiser bare frokost og middag som regel. Og dytter i meg noe frukt som jeg forøvrig også elsker, innimellom der. 

Middag til frokost og SEI SPISTE DU SEI TIL FROKOST?!!!!

Anonymkode: 06226...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Middag til frokost og SEI SPISTE DU SEI TIL FROKOST?!!!!

Anonymkode: 06226...1e6

Haha, ja det gjorde jeg. Grønnsakene går som regel med til middagen, men rester er godt om morgenen! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør nesten ikke fortelle hva jeg har til frokost på arbeidsdager for da drikker jeg en kopp bullet-tea, inspirert av mange keto-spisere og andre lavkarbere som drikker bullet-coffee. 1 kopp te, 1 klatt smør, 1 klatt cocosa og 1 egg + 2 steviasuketter, kjøres i blender. Blir mykt og godt og deilig! Drikker den i 6:30-7-tiden og da er jeg egentlig mett nok til lunsj i 12-tiden, drikker en stor kopp vanlig te mellom der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg tør nesten ikke fortelle hva jeg har til frokost på arbeidsdager for da drikker jeg en kopp bullet-tea, inspirert av mange keto-spisere og andre lavkarbere som drikker bullet-coffee. 1 kopp te, 1 klatt smør, 1 klatt cocosa og 1 egg + 2 steviasuketter, kjøres i blender. Blir mykt og godt og deilig! Drikker den i 6:30-7-tiden og da er jeg egentlig mett nok til lunsj i 12-tiden, drikker en stor kopp vanlig te mellom der da.

Se der. Dette har jeg aldri hørt om 😄 jeg blir nysgjerrig og kommer sikkert til å prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser som regel lite til frokost. 

Nå for tiden går det i en liten porsjon havregryn med melk og syltetøy. Alternativt pleiet det være litt yoghurt og granola. 

Den lille frokosten tar jeg igjen ved at jeg jo spiser kveldsmat. Jeg er mer sulten på kveld enn på morgenen. :)

@Lillemus Bullet-tea hørtes ikke så veldig godt ut, hehe. Men det Ville nok holdt meg også mett til lunsj ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...