Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag?…. Sånne tråder er boring.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (25 minutter siden):

Jeg tør nesten ikke fortelle hva jeg har til frokost på arbeidsdager for da drikker jeg en kopp bullet-tea, inspirert av mange keto-spisere og andre lavkarbere som drikker bullet-coffee. 1 kopp te, 1 klatt smør, 1 klatt cocosa og 1 egg + 2 steviasuketter, kjøres i blender. Blir mykt og godt og deilig! Drikker den i 6:30-7-tiden og da er jeg egentlig mett nok til lunsj i 12-tiden, drikker en stor kopp vanlig te mellom der da.

Jeg er sykt nysgjerrig på hva sånn kaffe smaker? Smaker det som en fyldigere utgave av svart kaffe?

Anonymkode: 555e2...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiste et grovt polarbrød med avocado på + et glass melk.

Ikke så ofte vi har polarbrød, men det er knallgodt sånn en sjelden gang innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg er sykt nysgjerrig på hva sånn kaffe smaker? Smaker det som en fyldigere utgave av svart kaffe?

Anonymkode: 555e2...6c7

Jeg drikker ikke kaffe så det vet jeg ikke. :) Bullet-tea smaker i alle fall mye mer fyldig enn vanlig te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (6 minutter siden):

Jeg drikker ikke kaffe så det vet jeg ikke. :) Bullet-tea smaker i alle fall mye mer fyldig enn vanlig te.

Se der ja, jeg leste feil😅.

Jeg tror jammen jeg må prøve :) 

Anonymkode: 555e2...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser bolle til frokost hver dag. Aldri bolle med smak, bare hetebolle. Hver. Eneste. Dag.

Anonymkode: 4de77...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har du spiseforstyrrelser? Det var altfor lite. 

Anonymkode: 06226...1e6

Nei det har jeg ikke, kjenner du ingen som dropper frokost? Jeg har aldri vært glad i frokost, så ha spist dette innen 1130 er vanlig for meg. Spiser varm middag og varm kvelds etter dette, og frukt i tillegg.

Hva spiser du selv til frokost og lunsj da, dvs før 1130? 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (4 minutter siden):

Nei det har jeg ikke, kjenner du ingen som dropper frokost? Jeg har aldri vært glad i frokost, så ha spist dette innen 1130 er vanlig for meg. Spiser varm middag og varm kvelds etter dette, og frukt i tillegg.

Hva spiser du selv til frokost og lunsj da, dvs før 1130? 

Nei: en banan. Varm kveldsmat? 

Anonymkode: 06226...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei: en banan. Varm kveldsmat? 

Anonymkode: 06226...1e6

Ja gjerne rester etter middag, stekt egg, havregrøt eller ostesmørbrød. Er mer glad i mat enn godteri, og mer glad i varm mat enn kald.

Hva med deg da, som spiste en banan, har du en spiseforstyrrelse?  

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 minutt siden):

Ja gjerne rester etter middag, stekt egg, havregrøt eller ostesmørbrød. Er mer glad i mat enn godteri, og mer glad i varm mat enn kald.

Hva med deg da, som spiste en banan, har du en spiseforstyrrelse?  

Neiiiii jeg bare tåler ikke frokost. Det er noe helt annet. Bra med havregrøt da det inneholder melk for da f

Anonymkode: 06226...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Neiiiii jeg bare tåler ikke frokost. Det er noe helt annet. Bra med havregrøt da det inneholder melk for da f

Anonymkode: 06226...1e6

Hva legger du i at du ikke tåker frokost? Hva er forskjellen på å ikke like frokost (dvs mat før 0830) spesielt godt (som meg) og å ikke tåle frokost i et medisinsk perspektiv?  

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (På 19.1.2023 den 23.55):

Hva legger du i at du ikke tåker frokost? Hva er forskjellen på å ikke like frokost (dvs mat før 0830) spesielt godt (som meg) og å ikke tåle frokost i et medisinsk perspektiv?  

Tåler og liker det ikke før 14.00

Anonymkode: 06226...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...