Gå til innhold

Hvis du måtte velge én matvaregruppe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spiser leverpostei, men heldigvis er det ikke alle som inneholder fisk (f.eks pepper og baconpostei :)

Anonymkode: e3553...acb

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi, så nå at du ikke siterte meg men en annen. Sorry 🤐

Anonymkode: e3553...acb

Det går da helt fint! :D Vi lager leverpostei selv og den inneholder ikke fisk - verdens beste leverpostei! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg bare måtte spise en matvaregruppe ville jeg utvilsomt valgt grønnsaker, da inkl. bønner og linser o.l.

 

Spiser lite kjøtt, men vil nødig gi det opp helt. Kunne evt. gitt opp svinekjøtt, men ville savnet gode skinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol eller kaffe kunne jeg gjerne ha kutta ut.  Drikker dette kun når jeg "må", altså når det oppleves som enklere å bare si "ja takk".  Alkohol er det kun hos svigers jeg føler det er greit å kunne takke ja til (jeg har ingen rusproblemer, men har migrene innimellom.  Jeg tror ikke vin er en trigger for min del, men det skader jo ikke å avstå).

Innmat klarer jeg meg helt fint uten. Spiser leverpostei på brødskiva en sjelden gang, men det hadde ikke opplevdes som noe offer å droppe det.

Anonymkode: 10e46...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med de som skriver skalldyr. Det kunne jeg godt klart meg uten. Syltetøy er en annen ting jeg ikke spiser, men detter vel kanskje ikke en matvaregruppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (8 timer siden):

Om jeg bare måtte spise en matvaregruppe ville jeg utvilsomt valgt grønnsaker, da inkl. bønner og linser o.l.

Spiser lite kjøtt, men vil nødig gi det opp helt. Kunne evt. gitt opp svinekjøtt, men ville savnet gode skinker.

I en ideell verden fikk man velge to, og da ville jeg gjort som deg og lagt til skalldyr :)

(og blitt kjent med noen som hadde valgt ost og noen med skinke ;)

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...