Gå til innhold

Avlyse venne-avtale?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg vet jo det er dårlig gjort av meg. Nå må jeg snart avlyse på melding. 

Anonymkode: 4c7c3...e0d

Jeg ville - som sagt - tålt at du sa at du ikke er så sterk for tiden, men aller helst hadde jeg sett at du kom en liten tur uansett. Jeg forventer ikke at mine venner er tipptopp og framstår som artige komikere eller tilstedeværende selskapsdamer til enhver tid, jeg tåler at livet deres går i bølger.

Som sagt ville jeg derimot tålt dårlig at venner hadde lurt meg, løyet til meg eller disrespektert tiden min. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vennen din må være et godt menneske. Jeg hadde ikke inngått nye avtaler hvis det har vært tre avlysninger med ymse grunner. Hen har til og med satt av fredagskvelden til deg. Da er det minste du kan gjøre å komme med den ekte grunnen til at du avlyser. Da er det kanskje en sjans for at det blir en ny avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 minutt siden):

Jeg ville - som sagt - tålt at du sa at du ikke er så sterk for tiden, og spørre om dere kan ha det til gode, men aller helst hadde jeg sett at du kom en liten tur uansett. Jeg forventer ikke at mine venner er tipptopp og framstår som artige komikere eller tilstedeværende selskapsdamer til enhver tid, jeg tåler at livet deres går i bølger.

Som sagt ville jeg tålt dårlig at venner hadde lurt meg, løyet til meg eller disrespektert tiden min. 

Men da må jeg kle på meg.. sminke meg.. alt dette tar så lang tid.. 

Anonymkode: 4c7c3...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men da må jeg kle på meg.. sminke meg.. alt dette tar så lang tid.. 

Anonymkode: 4c7c3...e0d

Logg av PC og bare gjør det.

Du har brukt lenger til på å skrive om dette i denne tråden til nå enn jeg bruker på å sminke meg iallefall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 minutter siden):

Logg av PC og bare gjør det.

Du har brukt lenger til på å skrive om dette i denne tråden til nå enn jeg bruker på å sminke meg iallefall. 

Ja ok

Anonymkode: 4c7c3...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Dette må være et troll. Ingen mennesker er som dette.

Anonymkode: 711a4...f2c

Ja vi vet vel alle hvem dette er. Hvem ts er. 

Anonymkode: 8aa53...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...