Gå til innhold

23:00 sover alle på forumet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

påskelilje skrev (21 minutter siden):

Dette skjer mellom 07.00 og 07.20 da, litt avhengig av hvor lenge jeg soser på badet og når jeg stuper ut av huset (bruker max ti minutter på å spise)

Det kan hende jeg tømmer oppvaskmaskina om jeg allikevel venter på at teen skal trekke, men stort sett foregår det lite husarbeide før jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (20 minutter siden):

2015 :)

Jeg tar dem 20.00 og legger meg ca ti. Lurer litt på om jeg skal ta dem tidligere for å få sove tidligere. Men jeg vet ikke om jeg får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (3 minutter siden):

Jeg tar dem 20.00 og legger meg ca ti. Lurer litt på om jeg skal ta dem tidligere for å få sove tidligere. Men jeg vet ikke om jeg får det til.

Man venner seg vel til en rutine. Jeg legger meg og står opp til samme tid hver dag. Da blir jeg også trøtt til riktig tid. :) Du har vel kanskje noe å hente på å stå opp til samme tid hver dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (2 minutter siden):

Man venner seg vel til en rutine. Jeg legger meg og står opp til samme tid hver dag. Da blir jeg også trøtt til riktig tid. :) Du har vel kanskje noe å hente på å stå opp til samme tid hver dag? 

Ja, jeg står opp mot jeg har en avtale. Men jeg legger meg til samme tid hver dag så den indre klokken er innstilt på søvn ca halv elleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (40 minutter siden):

2015 :)

 

Fru2020 skrev (19 minutter siden):

Jeg tar dem 20.00 og legger meg ca ti. Lurer litt på om jeg skal ta dem tidligere for å få sove tidligere. Men jeg vet ikke om jeg får det til.

Dere to følger døgnrytmen på sykehjem. Der legger de seg også i 19-20 tiden 

Anonymkode: 5b107...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (3 timer siden):

Jeg tusler i seng mellom 22:15-23:00 når jeg skal opp kl. 6. :) Hadde jeg lagt meg så sent som deg hadde jeg ikke fungert i det hele tatt på morgenkvisten. :) 

Sånn er det når man er i 50 års alderen +. 

Anonymkode: 5b107...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sånn er det når man er i 50 års alderen +. 

Anonymkode: 5b107...d5d

Det gjør det vet du, men alternativet til å være i 50-årene er ikke så tiltalende. :) Jeg har det fint med alderen min jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sånn er det når man er i 50 års alderen +. 

Du skal ikke se helt bort fra at det finnes individuelle forskjeller mht. behov for både søvn og andre ting, også etter at man har passert 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

 

Dere to følger døgnrytmen på sykehjem. Der legger de seg også i 19-20 tiden 

Anonymkode: 5b107...d5d

Tar kveldsmedisinene åtte, men for ikke og legger meg før ti 😉

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sånn er det når man er i 50 års alderen +. 

Anonymkode: 5b107...d5d

*Fornærmet* jeg klarer fint å oppføre meg som en gammel dame selv om jeg altså er i starten av førtiårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (3 minutter siden):

*Fornærmet* jeg klarer fint å oppføre meg som en gammel dame selv om jeg altså er i starten av førtiårene.

😂❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Sånn er det når man er i 50 års alderen +. 

Anonymkode: 5b107...d5d

Ja, fyrstekake og kamferdrops neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

 

Dere to følger døgnrytmen på sykehjem. Der legger de seg også i 19-20 tiden 

Anonymkode: 5b107...d5d

Hehe. Jeg legger meg 2120 da. Ikke 20. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (5 minutter siden):

Mokkabønner er skamgodt. Selger de det enda?

Ja, både Spars og Menys nettbutikk har dem. Da finnes de nok i enkelte fysiske butikker også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (9 minutter siden):

Mokkabønner er skamgodt. Selger de det enda?

Jeg synes også mokkabønner er godt, men fyrstekake og kamferdrops styrer jeg lett unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (10 minutter siden):

Mokkabønner er skamgodt. Selger de det enda?

Jada. :) Datra elsket mokkabønner særlig da hun gikk på vgs og satt gjerne med en liten boks mokkabønner og et kryssord i pausene. En lærer gikk forbi henne en gang og utbrøt:"Du er ikke 17 du vet du, du er 70!" 😂 Jeg pleide også erte henne på den tiden med at hun var en gammel sjel i en ung kropp. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (3 timer siden):

Tar kveldsmedisinene åtte, men for ikke og legger meg før ti 😉

*Fornærmet* jeg klarer fint å oppføre meg som en gammel dame selv om jeg altså er i starten av førtiårene.

Slapp av 50 årene nærmer seg med stormskritt for deg også😆

Anonymkode: 5b107...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...