Gå til innhold

Skal du se den nye sesongen av Exit?


Gjest Vendi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillemus skrev (6 minutter siden):

Nei, så deler av den første og det holder lenge. Ble rent uvel. 

Ja, det er fæle forhold. Men man blir liksom grepet av de ulike karakterene og har lyst til å se hvordan det går med dem videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bekymret 🙂 er så redd de lager en dårlig sesong nå. Det er nemlig så typisk at oppfølgere har redusert kvalitet. Elsket de første , men tapte seg allerede etter den aller første sesongen. Jeg syns det var en fantastisk bra serie på mange områder : enén realistisk men brutal handling hvor vi kom under fasaden. Dyktige skuespillerprestasjoner og bra manus. Jeg skal selvfølgelig se den tredje også, men jeg håper for guds skyld at den ikke skuffer meg! 🙂

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (43 minutter siden):

Jeg skal se den!

Har veldig sans for flere av skuespillerne, særlig Agnes Kittelsen.

Veldig enig! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (5 timer siden):

Har sett de to første, så må nesten se den siste også. Brutale forhold, men kjenner jeg "gleder meg" litt likevel. 

Ja. Gleder meg både til den, ny sesong med Succession og My Brilliant Friend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skal begynne på sesong 1 nå. Detta blir gøy (tror jeg).

Anonymkode: 90df1...43a

Det er ikke særlig med humor i serien, men det er et realistisk og fascinerende blikk bak fasaden. Ganske voldsomme scener iblant og veldig mye umoral, og skuespillerne er kjempeflinke til å tolke rollene! Bra driv er det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Kashmir skrev (4 timer siden):

Det er ikke særlig med humor i serien, men det er et realistisk og fascinerende blikk bak fasaden. Ganske voldsomme scener iblant og veldig mye umoral, og skuespillerne er kjempeflinke til å tolke rollene! Bra driv er det også. 

Det er jo mye humor 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...