Gå til innhold

Skal du se den nye sesongen av Exit?


Gjest Vendi

Anbefalte innlegg

påskelilje skrev (25 minutter siden):

Pål brant jo den kontrakten i ei tønne da han kom til land. Og dermed ble huset stående på ham selv, og han kunne fortsette det "gode liv" ved Middelhavet sammen med Esmeralda. 

Ah, ja selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som stor fan av Exit, må jeg bare si at siste sesong var en stor skuffelse. Og det baserer jeg først og fremst på historien om Adam og Hermine og skjebnen til William. Ikke særlig realistisk x 2. Gutta er jo pusekatter sammenliknet med Hermine. At hun i tillegg ble gravid. Håpløs avslutning, spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (3 minutter siden):

At hun i tillegg ble gravid.

Spoiler! 😨

Anonymkode: 19dfb...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spoiler! 😨

Anonymkode: 19dfb...1f7

Ja, sorry, men hele tråden her er jo spoiler. Jeg begynte å lese her i går og så ferdig nå. Serien er jo sluppet, så lurt å vente m å lese til den er sett da…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Spoiler! 😨

Anonymkode: 19dfb...1f7

Var det virkelig det mest spennende? Det var vel noe av det som brydde meg minst med serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Vel, mtp realistisk… jeg møtte en bekjent i dag og jeg spurte om hva han syntes om siste sesongen. Så ble det prat om noen folk han kjente før, og skulle nesten tro at William var basert på han. For han var i miljøet og ble bare plutselig borte. I tillegg ble han paranoid i tiden før fordi folk forfulgte han. Fikk navnet på fyren også.. 

Men ja, typisk oppfølger. Og mange scener som gikk veldig tregt, som om de ikke visste hva de skulle finne på.

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (4 minutter siden):

Nesten forbannet over hvor dårlig jeg synes den var😅

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (11 minutter siden):

Jeg har binget sesong 1 og 2 nå i helga. Liker serien veldig godt. Har begynt på sesong 3 nå.

Et lite tips: Ikke finn på å spise mens du ser episode 7 og 8.

Anonymkode: 90df1...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Et lite tips: Ikke finn på å spise mens du ser episode 7 og 8.

Anonymkode: 90df1...43a

Enig der! 🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forvirrer meg er at det skal være basert på en sann historie. Har Hermine virkelig fått til å gjøre det hun gjorde? Å isenesette sitt eget drap, dra til utlandet med hans penger? 

Og var Pål så kynisk at han drepte William for William sine penger? 

Penger kan vel gå til hodet på folk, men skjedde det på ekte? Slapp han unna med det da? 

Når ting er basert på en sann historie så tror jeg at alt er sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Det som forvirrer meg er at det skal være basert på en sann historie. Har Hermine virkelig fått til å gjøre det hun gjorde? Å isenesette sitt eget drap, dra til utlandet med hans penger? 

Og var Pål så kynisk at han drepte William for William sine penger? 

Penger kan vel gå til hodet på folk, men skjedde det på ekte? Slapp han unna med det da? 

Når ting er basert på en sann historie så tror jeg at alt er sant. 

Leste ett sted at 70% er basert på sannhet og resten fiksjon 🙂

Anonymkode: 19dfb...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Leste ett sted at 70% er basert på sannhet og resten fiksjon 🙂

Anonymkode: 19dfb...1f7

Okei. Jeg lurer veldig på hva som er sant da. Jeg blir litt tullete av å se ting som er basert på en sannhet. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Okei. Jeg lurer veldig på hva som er sant da. Jeg blir litt tullete av å se ting som er basert på en sannhet. 😛

Samme her 😅 Men jeg tror nok at hvis det med Hermine virkelig har skjedd så hadde vi nok hørt om det i nyhetene. Tror du ikke?

Anonymkode: 19dfb...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samme her 😅 Men jeg tror nok at hvis det med Hermine virkelig har skjedd så hadde vi nok hørt om det i nyhetene. Tror du ikke?

Anonymkode: 19dfb...1f7

Ja jeg tror jo igrunn det. Kanskje prøvde hun å få han anklaget for vold i nære relasjoner da, men at hun ikke dro den lenger enn det. På ekte. Også har de spunnet videre på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Ja jeg tror jo igrunn det. Kanskje prøvde hun å få han anklaget for vold i nære relasjoner da, men at hun ikke dro den lenger enn det. På ekte. Også har de spunnet videre på det. 

Ja, det kan være. Hadde vert interessant å vite hva som var ekte og ikke. Jeg søkte opp intervjuet nå og sitatet er: "Jeg vil si at det er rundt 70 prosent virkelighet. Det som er gøy er at det er alltid de verste historiene som er sanne." Det er jo ganske interessant da... 

Anonymkode: 19dfb...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det kan være. Hadde vert interessant å vite hva som var ekte og ikke. Jeg søkte opp intervjuet nå og sitatet er: "Jeg vil si at det er rundt 70 prosent virkelighet. Det som er gøy er at det er alltid de verste historiene som er sanne." Det er jo ganske interessant da... 

Anonymkode: 19dfb...1f7

Oi såpass ja! Da høres det jo nesten ut som at William ble henrettet slik. Men siden de vet det, så må de jo ha tatt gjerningsmannen? Får vi alltid vite om drap på nyhetene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (2 minutter siden):

Oi såpass ja! Da høres det jo nesten ut som at William ble henrettet slik. Men siden de vet det, så må de jo ha tatt gjerningsmannen? Får vi alltid vite om drap på nyhetene? 

Jeg tror kanskje noen har sagt noe.. Men politiet kan ikke gjøre noe uten mulighet for bevis og pga rykter. Uten at jeg skal si noe om hva jeg tror er sant eller ikke i serien. Men at virkeligheten overgår fantasien er det lite tvil om 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (13 minutter siden):

Jeg tror kanskje noen har sagt noe.. Men politiet kan ikke gjøre noe uten mulighet for bevis og pga rykter. Uten at jeg skal si noe om hva jeg tror er sant eller ikke i serien. Men at virkeligheten overgår fantasien er det lite tvil om 😏

Okei. Ja, det er vel sant. Jeg skulle gjerne sett en sesong 4 jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Okei. Ja, det er vel sant. Jeg skulle gjerne sett en sesong 4 jeg da. 

Det skulle gjerne jeg sett også 🙂 kanskje det blir en film, men ser ikke helt for meg hvordan den skulle blitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...