Gå til innhold

Anbefalte innlegg

påskelilje
morsan skrev (5 minutter siden):

Blir ikke helt som planlagt denne påsken, da jeg har pådratt meg brist i ribbein. 😵 Satser på fint nok vær til at det i det minste blir litt påskeferie på Las Verandas! 

Haha - hjernen surret rundt noen sekunder for å tenke hvor stedet Las Verandas er 😁😁😁

God bedring! Det kan jo ta litt tid før det blir helt bra igjen, du får smøre deg med tålmodighet 🥰

Fortsetter under...

påskelilje skrev (Akkurat nå):

Haha - hjernen surret rundt noen sekunder for å tenke hvor stedet Las Verandas er 😁😁😁

God bedring! Det kan jo ta litt tid før det blir helt bra igjen, du får smøre deg med tålmodighet 🥰

1. LOL! 🤣
2. Takk! 🥰 Skikkelig ergerlig nå i ferien og alt, men får ta det pent. Hadde tenkt å starte jobbsykling etter påske, men må se an. 

Nicklusheletida skrev (25 minutter siden):

Oj sann ! , så kjedelig : ( God bedring til dere alle tre ❤

Det er nesten sånn at jeg ikke tør å skrive hvor fantastisk jeg selv har det, men bare nesten 😘

Det er lov å være fornøyd og kose seg 🥰

morsan skrev (1 time siden):

Blir ikke helt som planlagt denne påsken, da jeg har pådratt meg brist i ribbein. 

Uffda - det har jeg også hatt, for mange år siden. Husker det gjorde vondt å le, og at jeg måtte ta det pent og rolig når jeg skulle ut av senga om morgenen.. 

God bedring 🌞

Annonse

morsan skrev (2 timer siden):

Blir ikke helt som planlagt denne påsken, da jeg har pådratt meg brist i ribbein. 😵 Satser på fint nok vær til at det i det minste blir litt påskeferie på Las Verandas! 

Huffdå. God bedring. Håper du har fått deg noen timer i solveggen 🌞

Jeg har tilbrakt dagen på en campingplass ved stranden. Har sittet ute i solen hele dagen så kjenner jeg er litt varm i ansiktet nå. I morgen skal vi opp på fjellet til snøen, men har ingen planer om snøaktiviteter. Vi skal bare se den nye campingvognen til bror min og spise vafler.

Jeg har først hatt ei kort økt med litt styrketrening også syklet til og fra butikken på 4 km. Så har jeg sett på Lars Monsen på tur. Deretter syklet ei mil med variasjon av bakker og flatmark og et stykke langs havet. Jobber opp muskulatur og sykleform. Hadde mer å gå på, men jeg er ikke ute etter å være helt kake etter trening. 170 i makspuls. Kunne helst vært 180 da, men sliter med å komme opp i puls av en eller annen grunn. Sikkert pga svake muskler.

Så har jeg perlet i noen timer, også har jeg sett etter ting å perle. 😅 Har hatt en kjip dag så har holdt meg opptatt. 

I morgen må jeg på City Nord for å kjøpe flere perler og ramme til bildet. Så blir det en sykkeltur og da tror jeg det blir den løypa hvor det er en 1 km lang bakke. Den er slitsom når formen er god den. Så kommer pappa og henter meg også skal vi til hytta/fritidsboligen ved havet. Krysser fingrene for at været er fint i morgen også. 

Endret av Glitter
laban skrev (17 timer siden):

Uffda - det har jeg også hatt, for mange år siden. Husker det gjorde vondt å le, og at jeg måtte ta det pent og rolig når jeg skulle ut av senga om morgenen.. 

God bedring 🌞

Takk! Ja, jeg har allerede tenkt på den gamle vitsen om «gjør det vondt?» «Nei, bare når jeg ler» 😅 Er heldigvis ikke forkjøla, men husbond syntes det var litt festlig med min overdrevne kremting i går for å unngå en plutselig trang til å hoste. 

Fru2020 skrev (16 timer siden):

Huffdå. God bedring. Håper du har fått deg noen timer i solveggen 🌞

Takk :) Det er heldigvis fint på verandaen og smertefritt å sitte i ro. 

morsan skrev (1 time siden):

Takk! Ja, jeg har allerede tenkt på den gamle vitsen om «gjør det vondt?» «Nei, bare når jeg ler» 😅 Er heldigvis ikke forkjøla, men husbond syntes det var litt festlig med min overdrevne kremting i går for å unngå en plutselig trang til å hoste. 

Takk :) Det er heldigvis fint på verandaen og smertefritt å sitte i ro. 

Ja, god bedring, ribbein er vondt! Brakk to for et par år siden 😮

Annonse

Nicklusheletida
påskelilje skrev (1 time siden):

I dag: mor-datter-dag på slalåm ❤ Veldig koselig å få litt tid med bare henne (hun bor ikke hjemme, er bare kommet på påskeferie). Delte en pizza, jeg hadde en øl og hun en cider. Herlig!

Så herlig da ! :) I dag har jeg droppet skituren tross nydelig vær. Jeg har hatt 14 dager med skiturer nesten hver dag, så i dag valgte jeg en lat dag på verandaen. Jeg går litt ut og inn. Kapper opp rotgrønnsaker, dekker påskebord til lammestek i kveld. Deilig med en lat dag også, men skal på skitur igjen i morgen. Kos dere videre :)

Jeg har vært oppe i fjellet idag. Noen av de andre gikk på ski, men jeg verken har ski eller har lyst til å gå på ski så da satt jeg i solveggen hele dagen. Kjenner i ansiktet at det har blitt mye sol tross faktor femti. Sliter fremdeles med et gnagsår som gjør det vanskelig å få på tur. Blir bare blod og gørre. Kjøpte compeed, men da jeg skulle ta det på så så jeg at jeg hadde kjøpt feil. Jeg hadde kjøpt for munnsår. Trodde det bare var en type compeed jeg.

cathlin skrev (1 time siden):

Hendelser ved vann var langdryg, men tror akkurat jeg kom meg over kneika på Nedgravde hemmeligheter og gir den en sjanse. 

Jeg liker både Hendelser ved vann og Nedgravde hemmeligheter. Førstnevnte er springende og kan være litt vanskelig å følge, men har mye flere dimensjoner enn sistnevnte og er derfor mer interessant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...