Gå til innhold

Hva skal du i påska ?


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Det høres ut som mange har planer og gode dager!

Startet bra her. Har hatt nydelig vær og sittet i solveggen på (sommer)hytta. Men har typisk nok blitt skikkelig forkjølet og våknet annenhver time de siste nettene. Verker sånn i kjeven og. Det er så kjedelig når ferien var så tiltrengt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje
cilie skrev (3 timer siden):

Det høres ut som mange har planer og gode dager!

Startet bra her. Har hatt nydelig vær og sittet i solveggen på (sommer)hytta. Men har typisk nok blitt skikkelig forkjølet og våknet annenhver time de siste nettene. Verker sånn i kjeven og. Det er så kjedelig når ferien var så tiltrengt. 

Å, så kjedelig! God bedring! Håper du i alle fall kan fortsette å slikke sol selv om du er forkjølet ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sitter/ligger nå bare her på sofaen jeg da. Ser på YouTube og Netflix og lar operasjonssårene gro og sover en del. Skulle gjerne vært på fjellet og gått på ski, men men. Det er fint vær ute og det er jo fint å se på uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (8 timer siden):

Å, så kjedelig! God bedring! Håper du i alle fall kan fortsette å slikke sol selv om du er forkjølet ❤

Tusen takk🙏 Ja, sitter på hytta under pledd i delvis sol og ser utover nydelig utsikt. Fortsatt god ferie til deg!🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
cilie skrev (6 minutter siden):

Tusen takk🙏 Ja, sitter på hytta under pledd i delvis sol og ser utover nydelig utsikt. Fortsatt god ferie til deg!🤗

Og jeg sitter på stølen i sola og har verdens vakreste utsikt - fjell på fjell som er snødekte.  Sitter og leser i ei bok jeg fikk til jul, men som jeg begynte på først i dag. Helt stille her ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
cilie skrev (17 timer siden):

Det høres ut som mange har planer og gode dager!

Startet bra her. Har hatt nydelig vær og sittet i solveggen på (sommer)hytta. Men har typisk nok blitt skikkelig forkjølet og våknet annenhver time de siste nettene. Verker sånn i kjeven og. Det er så kjedelig når ferien var så tiltrengt. 

Uffda ! , så kjedelig :( God bedring til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
cilie skrev (5 timer siden):

Tusen takk🙏 Ja, sitter på hytta under pledd i delvis sol og ser utover nydelig utsikt. Fortsatt god ferie til deg!🤗

Jeg håper du bruker sjerf i halsen, selv om det er sol. Det noe jeg pleier å mase om til alle. 

Hilsen gammel og streng dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (48 minutter siden):

Jeg håper du bruker sjerf i halsen, selv om det er sol. Det noe jeg pleier å mase om til alle. 

Hilsen gammel og streng dame :)

Haha 😁 Jeg ble jo søkk forkjølet da vi var i Alpene i februar. Deilig varm påskesol... men kald fjelltrekk.... og jeg som da rant med åpen jakke og satt i bare trøya i pausene visste jo hva jeg risikerte, men gikk i fella 😳 I dag satt jeg en stund i bare trøya, MEN hadde jakka tilgjengelig,  og tok den litt av og på, så håper det går greit denne gangen. Det var faktisk dattera på 19 som hadde strengestemmen i går da vi rant slalåm, at jeg ikke måtte bli kald på ryggen og halsen 😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (2 minutter siden):

Haha 😁 Jeg ble jo søkk forkjølet da vi var i Alpene i februar. Deilig varm påskesol... men kald fjelltrekk.... og jeg som da rant med åpen jakke og satt i bare trøya i pausene visste jo hva jeg risikerte, men gikk i fella 😳 I dag satt jeg en stund i bare trøya, MEN hadde jakka tilgjengelig,  og tok den litt av og på, så håper det går greit denne gangen. Det var faktisk dattera på 19 som hadde strengestemmen i går da vi rant slalåm, at jeg ikke måtte bli kald på ryggen og halsen 😁😁😁

Jeg kan godt være lettkledd jeg også, men droppe sjerf ? Niks, det går ikke. Det går alltid galt. Slår aldri feil. Men det tok meg mange år før jeg lærte meg dette :) Jeg var ofte forkjølet før, men sjelden forkjølet nå. Bruker alltid sjerf, til langt ut på våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (6 minutter siden):

Jeg kan godt være lettkledd jeg også, men droppe sjerf ? Niks, det går ikke. Det går alltid galt. Slår aldri feil. Men det tok meg mange år før jeg lærte meg dette :) Jeg var ofte forkjølet før, men sjelden forkjølet nå. Bruker alltid sjerf, til langt ut på våren :)

Jeg er mest nøye på å ikke sitte på kaldt underlag.  Var så fryktelig plaget med blærebetennelse før. Nå etter ar jeg ALDRI setter meg på kaldt underlag, går det år mellom hver gang jeg får uvi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (9 minutter siden):

Jeg er mest nøye på å ikke sitte på kaldt underlag.  Var så fryktelig plaget med blærebetennelse før. Nå etter ar jeg ALDRI setter meg på kaldt underlag, går det år mellom hver gang jeg får uvi. 

Ja, jeg var også veldig plaget med det da jeg var i tenårene og har begynt å få det litt igjen nå. Pleier da å sitte med ei flaske med varmt vann mellom beina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (12 minutter siden):

Ja, jeg var også veldig plaget med det da jeg var i tenårene og har begynt å få det litt igjen nå. Pleier da å sitte med ei flaske med varmt vann mellom beina :)

Ja, varmeflaske er gull verd når en kjenner det er i anmarsj. Jeg har den da nederst på magen, rett over blæra.

Tissing etter sex er jo obligatorisk også da, men det holdt ikke 100 % i de årene jeg var mest plaget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (9 timer siden):

Uffda ! , så kjedelig :( God bedring til deg ❤️

 

Nicklusheletida skrev (9 timer siden):

Jeg håper du bruker sjerf i halsen, selv om det er sol. Det noe jeg pleier å mase om til alle. 

Hilsen gammel og streng dame :)

Tusen takk🙏 Og fortsatt god hytteferie selv!🤗 
 

Halsen var på hele tiden og ulltrøye innerst👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cilie skrev (På 5.4.2023 den 4.40):

Det høres ut som mange har planer og gode dager!

Startet bra her. Har hatt nydelig vær og sittet i solveggen på (sommer)hytta. Men har typisk nok blitt skikkelig forkjølet og våknet annenhver time de siste nettene. Verker sånn i kjeven og. Det er så kjedelig når ferien var så tiltrengt. 

God bedring.

 

Jeg har gått tur langs sjøen i dag sammen med en venninne, veldig kjekt. Og så var jeg med hjem til familien hennes og spiste pinnekjøtt. Det hører påsken til. Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (45 minutter siden):

God bedring.

 

Jeg har gått tur langs sjøen i dag sammen med en venninne, veldig kjekt. Og så var jeg med hjem til familien hennes og spiste pinnekjøtt. Det hører påsken til. Deilig.

Tusen takk! Høres deilig ut med tur langs sjøen. Her har dagen vært på sofaen med alt mulig rart på TV. Har lite smak, nesten så jeg håper det blir sånn en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (Akkurat nå):

Tusen takk! Høres deilig ut med tur langs sjøen. Her har dagen vært på sofaen med alt mulig rart på TV. Har lite smak, nesten så jeg håper det blir sånn en stund. 

Riktig god bedring, cilie. Håper du blir bra snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (1 time siden):

Riktig god bedring, cilie. Håper du blir bra snart.

Tusen takk🙏 Hvordan går det med deg da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (1 time siden):

Tusen takk🙏 Hvordan går det med deg da? 

Det går ikke helt bra, så det ser ut som om det går mot operasjon. Men medisinene jeg får virker mot de verste smertene, heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (3 timer siden):

Det går ikke helt bra, så det ser ut som om det går mot operasjon. Men medisinene jeg får virker mot de verste smertene, heldigvis. 

Uff, samme som sist jeg spurte da. Håper de finner beste løsning og at du snart slipper å ha det sånn❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke helt som planlagt denne påsken, da jeg har pådratt meg brist i ribbein. 😵 Satser på fint nok vær til at det i det minste blir litt påskeferie på Las Verandas! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...