Gå til innhold

Middager i påsken.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vår plan er som følger så langt:

I dag: Spaghetti med kjøttsaus
Tirsdag: Shepherd's Pie
Onsdag: Rester av Shepherd's Pie
Torsdag:
Fredag: Jeg skal grille med venner for påskekos, samboer spiser noe for seg selv
Lørdag: Lammecarrè med fløtepoteter, brokkoli og brekkbønner
Søndag:
Mandag: 

påskelilje

I dag skal vi ha hjemmelaget fiskegraten, poteter og gulrøtter.

I morgen taco.

Onsdag tror jeg det blir laks i form.

Torsdag blir det trolig vossakorv og potetstappe.

Fredag vet jeg ikke.

Lørdag tror jeg det blir svinesteik. Trodde vi skulle ha pinnekjøtt, men svigermor hadde kjøpt svinesteik 😳

Annonse

Nicklusheletida

Vi får sønnene på besøk  tidlig onsdag og lagt opp menyen slik :

Onsdag : grilling utendørs. Hamburgere og pølser. Jeg har gravd ei dyp grop i snøen. Laget sofa og greier :) Det er meldt fint vær, men har hjemmelaget pizza som et alternativ hvis været blir dårlig. 

Torsdag : Taco.

Fredag : Vi har bestilt bord på et høyfjellhotell til buffe.

Lørdag : Lammestek, fløtegratinerte poteter og rotgrønnsaker. 

Søndag og mandag blir vi alene og har ikke planlagt noe. Blir enten restemat eller noe annet vi har liggende. 

Endret av Nicklusheletida
.
Nicklusheletida
påskelilje skrev (8 timer siden):

I dag skal vi ha hjemmelaget fiskegraten, poteter og gulrøtter.

I morgen taco.

Onsdag tror jeg det blir laks i form.

Torsdag blir det trolig vossakorv og potetstappe.

Fredag vet jeg ikke.

Lørdag tror jeg det blir svinesteik. Trodde vi skulle ha pinnekjøtt, men svigermor hadde kjøpt svinesteik 😳

Vi har medisterkaker og julepølse liggende i fryseren her på hytta etter jula , som samboeren ikke vil spise fordi det er julemat 🙄

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Kan jo ikke ligge til neste jul heller. Tror jeg får sende det med sønnene når de reiser herifra. 

Vi blir 3 dager på hytta og da blir det sodd + 2 dager med hjemmelagde burgere (svinekjøttdeig + elgkjøttdeig) med tilbehør. Når vi kommer hjem blir det klubb med flesk, sirup og duppe, stekt klubb dagen etter. I dag hjemmelaget tomatsuppe med egg, i morgen vet jeg ikke ennå.

Lillemus skrev (6 timer siden):

Vi blir 3 dager på hytta og da blir det sodd + 2 dager med hjemmelagde burgere (svinekjøttdeig + elgkjøttdeig) med tilbehør. Når vi kommer hjem blir det klubb med flesk, sirup og duppe, stekt klubb dagen etter. I dag hjemmelaget tomatsuppe med egg, i morgen vet jeg ikke ennå.

Merker vi har veldig ulike preferanser. Hver sin smak, heldigvis 😅

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...