Gå til innhold

Tror folk virkelig så bra om seg selv?🤣🤣

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Er jo innom insta. Det er en funksjon kalt «reels». 
Ja, mange er veldig talentfulle og fine.

Men så har vi disse helt ordinære folka som gjør noe helt alminnelig (hvilket jeg ikke skjønner vitsen med å poste på some) og ganske tydelig føler seg som superstjerner. 

Fortsetter under...

Men folk blir jo superstjerner av helt random ting nå. Ikke rart så mange prøver seg da, når vi ikke stiller særlig krav til hverken kreativitet eller talent. Det er kanskje vanlige folk sin tur på den måten 🙂 ikke så mye å irritere seg over, bare å la være og se. 

AnonymBruker

En kollega la ut film fra et pasientrom. Hun legger ut masse filmer på det der. 
Hun fikk beskjed fra sjefen om å fjerne det, og hun responderte med å blokkere sine kolleger. 

Anonymkode: 6f70e...fb6

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

En kollega la ut film fra et pasientrom. Hun legger ut masse filmer på det der. 
Hun fikk beskjed fra sjefen om å fjerne det, og hun responderte med å blokkere sine kolleger. 

En sånn person har ingenting i en sånn jobb å gjøre.

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (46 minutter siden):

En sånn person har ingenting i en sånn jobb å gjøre.

Det var ikke pasienter der, men det var fra intensiv avd. Hun slettet det. Hun blokkerte dessuten mange som ikke hadde noe med det å gjøre. 

UtakknemligDiva
Kashmir skrev (På 13.4.2023 den 11.16):

Men folk blir jo superstjerner av helt random ting nå. Ikke rart så mange prøver seg da, når vi ikke stiller særlig krav til hverken kreativitet eller talent. Det er kanskje vanlige folk sin tur på den måten 🙂 ikke så mye å irritere seg over, bare å la være og se. 

Jeg synes det er deprimerende jeg. Vanlige folk er jo kjedelige. Det gjør at kvaliteten på alt går ned.

90tallsbarn skrev (59 minutter siden):

Jeg synes det er deprimerende jeg. Vanlige folk er jo kjedelige. Det gjør at kvaliteten på alt går ned.

Ok 🙂 jeg ser på litt av hvert. Det er en som får kun 5-7 likes hele tiden, men jeg liker videoene, så kan jo være noe som faller i smak. 

UtakknemligDiva
Everybody skrev (8 timer siden):

Det er mange der ute med narsissistiske trekk.

Ja, men trodde narsissister gikk for å være farlige. Men de jeg ser på er bare tåpelige. Og det er en skam at de får så mye oppmerksomhet fordi i følge meg er de ikke bra nok på noen måte. De virker ikke farlige, bare direkte dumme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...