Gå til innhold

Hvilken bærbar pc skal jeg kjøpe? hvilken er best?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

MacBook er best 

Anonymkode: 040f1...b53

Macbook er bra, har det selv, men en trenger jo ikke det for å surfe og se på TV-serier. Hen nevnte max 7000, Macbook begynner vel på 13.000. Kan som en foreslår kjøpe brukt, men det ville jeg selv vært skeptisk til om man ikke har god peiling på PC og Mac.

Annonse

AnonymBruker
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Macbook er bra, har det selv, men en trenger jo ikke det for å surfe og se på TV-serier. Hen nevnte max 7000, Macbook begynner vel på 13.000. Kan som en foreslår kjøpe brukt, men det ville jeg selv vært skeptisk til om man ikke har god peiling på PC og Mac.

Så ikle prisen men MacBook er verdt 13 000. Vil ikke anbefale å kjøpe brukt uansett. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så ikle prisen men MacBook er verdt 13 000. Vil ikke anbefale å kjøpe brukt uansett. 

Lite hjelp i at den er verd 13.000 om man bare har 7.000. Og dessuten kanskje ikke trenger alle mulighetene til Mac'en.

Everybody skrev (21 minutter siden):

Hvorfor er du ikke fornøyd med macbook?

Fordi jeg ikke klarer å tenke mac'sk. Rett og slett. Alle sier at alt er så intuitivt og enkelt på mac i forhold til pc. For meg er det helt motsatt. Når denne tar kvelden blir det vanlig pc igjen og det ser jeg frem til. Fordelen er jo at den er påslått så fort jeg åpner den i forhold til en pc som bruker lang tid på å starte opp.

Jeg tenker mest på bildelagring, dokumentlagring og slike ting, til nettbruk er den jo grei. 

AnonymBruker
Ekstra skrev (7 minutter siden):

Lite hjelp i at den er verd 13.000 om man bare har 7.000. Og dessuten kanskje ikke trenger alle mulighetene til Mac'en.

Resten sender hun på Vipps eller oppretter spleis. Jeg hadde støttet spleis hvis jeg hadde sett en sånn. Alle bør ha Mac. 

Mac har bedre byggekvalitet, bedre skjerm, bedre taster, mye bedre touch plate og operativsystemet kan være bedre enn windows, det spørs hva man skal bruke det til. Man kjøper ikke mac for å game, men til å redigere og skrive.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...