Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Idag da jeg hadde støvsugd gulvet på badet tenkte jeg at kanskje kan jeg vente til neste gang med å vaske det. Kanskje holder det å bare støvsuge?

Jeg er litt usikker. Kanskje går jeg opp senere og vasket det.

Hvor ofte vasker dere gulvet på badet? Hender det at dere bare støvsuger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472328-vaske-gulv-p%C3%A5-badet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru2020 skrev (18 minutter siden):

Idag da jeg hadde støvsugd gulvet på badet tenkte jeg at kanskje kan jeg vente til neste gang med å vaske det. Kanskje holder det å bare støvsuge?

Hender ofte at jeg bare støvsuger ja. :) 

Har aldri støvsugd gulv i baderom. Bruker støvmoppen i hjørnene en sjelden gang, ellers feier jeg lett over med mobb og grønnsåpe og vann på sprayflaske, og litt klorin og vann iblant. Jeg hater støvsugere noe intenst 😄 så kun derfor jeg "vasker" over isteden. 

Nicklusheletida
Fru2020 skrev (3 timer siden):

Jeg støvsuget og vasket det i dag. Det gjøres hver fredag. Noen ganger gjøres det på torsdag. 

Når jeg bøyer meg ned, ser jeg at det ikke holder å bare støvsuge. Jeg kryper rundt på alle fire og vasker gulvet for hånd for å komme til i alle krinker og kroker. 

Annonse

Fru2020 skrev (3 timer siden):

"Spyler" badegulvet ca hver 14. dag - da får jeg med alt støv, også det som er under vaskemaskinen. Tørrmopper et par ganger i uka, og vasker dersom det er behov.  

Jeg støvsuger aldri bad og vaskerom som ligger mot hverandre. Har fliser, og jeg legger meg på alle fire og skurer golvet med grønnsåpe, kanskje litt klorin minst en gang i uka, rundt toalettet oftere. Føler ikke det blir skikkelig rent hvis ikke . Alltid like god følelse hver gang det er gjort. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...