Gå til innhold

Hvor mange liter pepsi max har du hamstret?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hamstrer ikke. Det er usolidarisk. Hvis alle bare handler som vanlig så holder lageret lenger og flere får pepsi max. Husker når coronapandemien rammet så var butikken stappfull og hyllene var tomme, men jeg handlet bare mitt vanlige, mens folk rundt meg stod med 3 handlevogner med sjokkerte øyne. 😂🤣

Endret av Everybody
Nicklusheletida

Jeg kjøpte en pakke med 8 flasker på mandag og samboer en pakke med 4 flasker senere på dagen. Vi hadde også igjen et par flasker fra før. Dette er ikke hamstring iom vi kjøper mye Pepsi max til vanlig også.  Jeg og samboer drikker ca 4 flasker i uka til sammen. 

Endret av Nicklusheletida
.

Annonse

Annonse

Ingenting. Jeg har drukket 1,5 liter cola zero hjemme siden jul, og strengt tatt har jr drukket halvparten. Ingen av oss drikker mye brus. Jeg lager imidlertid mange flasker med kullsyreholdig springvann i løpet av en uke. 

Jeg har heller ikke handlet øl, men kjøpte noen flasker cremant slik at jeg har til 17. mai om streiken blir langvarig og folk tømmer hyllene. Vin har jeg i kjelleren fra før. Øl drikker jeg lite av hjemme og ser ingen grunn til å hamstre. For meg høres det helt kokko ut å kjøpe 100 liter brus på flaske om man ikke skal feire 10 bursdager for barn. 

Jeg liker verken brun brus (Cola eller Pepsi med eller uten sukker) eller øl, så jeg har ikke kjøpt inn noe i forbindelse med streiken. Dessuten faller ikke hamstring naturlig for meg. I årenes løp har jeg vært med på noen streiker, og det eneste jeg kan huske å ha kjøpt inn ekstra, var to pakker bleier i stedet for én, for mange år siden. Tror kanskje det var en transportstreik.  

Jeg føler med de som får hverdagslogistikken totalt ødelagt pga. fergestreiken. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...