Gå til innhold

Begynt på Ozempic, er spent på hvordan dette går.


emilie321

Anbefalte innlegg

frosken skrev (29 minutter siden):

Hvordan gikk det hos ortopeden?

Det gikk både og. Før jul sendte fastlegen en henvisning til ortopedisk for vurdering av hofta mi, da hun trodde smertene kom derfra. Og det var derfor jeg var der, men det visste ikke jeg. Trodde det var pga ryggen.  Da vi fikk oppklart dette så spurte han meg om hvordan det begynte.  Etter jeg var ferdig å fortelle, så sa han at alt kom fra ryggen og han undret seg hvorfor jeg ikke hadde blitt operert i januar.  Han sa det var kjempe lang kø for å komme inn til rygg kirurg, men han skulle prøve å få meg inn innen 6 uker. Han var først litt irritert fordi det hadde blitt kluss, men ble veldig omsorgsfull etterhvert. Det datt ut av meg at nå orker jeg snart ikke mer. Og da sa han at han skjønte meg godt. Jeg som svært sjelden gråter, begynte å gråte da jeg skjønte han ville prøve å hjelpe meg videre i systemet. Ja ja, det var vel den sommeren, men skal vel være glad hvis jeg nå får hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nå har jeg gått på ozempic i nesten 3 uker og nå begynner jeg å merke at jeg ikke er like sulten som før. Det er så godt og ikke ha den innmari sulten og fysingen. Da er det også så mye lettere å ta gode valg, noe jeg virkelig trenger å gjøre spesielle nå som jeg er så mye i ro. Om en uke skal jeg øke dosen og da er jeg spent på hva som skjer. Håper virkelig dette varer, det hadde hjulpet meg mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (12 timer siden):

Nå har jeg gått på ozempic i nesten 3 uker og nå begynner jeg å merke at jeg ikke er like sulten som før. Det er så godt og ikke ha den innmari sulten og fysingen. Da er det også så mye lettere å ta gode valg, noe jeg virkelig trenger å gjøre spesielle nå som jeg er så mye i ro. Om en uke skal jeg øke dosen og da er jeg spent på hva som skjer. Håper virkelig dette varer, det hadde hjulpet meg mye.

Det var bra, håper det går bra fremover også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...