morsan Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 Ekstra skrev (På 22.4.2023 den 16.01): Liker det aller meste med våren. Litt brysomt med temperatursvingningene, denne uka var det gjerne 3 grader på morgenen og 16 på ettermiddagen, og litt vanskelig å kle seg. Men er jo mitt deilig det og. Gleder meg til varmere kvelder. Skriver under på denne. Jeg også liker der meste med våren. Det er deilig å se naturen våkne til liv igjen, og å vite at vi har hele den lange varmeste sesongen foran oss. Det er vanskelig å komme på noe negativt, men det du skriver om temperatursvingninger passer jo. Særlig på dager der jeg har syklet på jobb merkes det og kan være litt utfordrende. Jeg nyter fortsatt våren ekstra mye i den jobben jeg har nå, og som jeg har hatt noen år, fordi jeg bare har 100 % arbeidstid. I en tidligere jobb var det mye overtid og før jeg fikk sukk for meg, var det sommer. 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472453-hva-syns-dere-er-best-og-verst-med-denne-%C3%A5rstiden/page/2/#findComment-4163836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 morsan skrev (33 minutter siden): Skriver under på denne. Jeg også liker der meste med våren. Det er deilig å se naturen våkne til liv igjen, og å vite at vi har hele den lange varmeste sesongen foran oss. Det er vanskelig å komme på noe negativt, men det du skriver om temperatursvingninger passer jo. Særlig på dager der jeg har syklet på jobb merkes det og kan være litt utfordrende. Jeg nyter fortsatt våren ekstra mye i den jobben jeg har nå, og som jeg har hatt noen år, fordi jeg bare har 100 % arbeidstid. I en tidligere jobb var det mye overtid og før jeg fikk sukk for meg, var det sommer. Gjenkjennelig dette 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472453-hva-syns-dere-er-best-og-verst-med-denne-%C3%A5rstiden/page/2/#findComment-4163843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.