Gå til innhold

Hva syns dere er best og verst med denne årstiden?

Anbefalte innlegg

Ekstra skrev (På 22.4.2023 den 16.01):

Liker det aller meste med våren. Litt brysomt med temperatursvingningene, denne uka var det gjerne 3 grader på morgenen og 16 på ettermiddagen, og litt vanskelig å kle seg. Men er jo mitt deilig det og. Gleder meg til varmere kvelder.

Skriver under på denne. Jeg også liker der meste med våren. Det er deilig å se naturen våkne til liv igjen, og å vite at vi har hele den lange varmeste sesongen foran oss. Det er vanskelig å komme på noe negativt, men det du skriver om temperatursvingninger passer jo. Særlig på dager der jeg har syklet på jobb merkes det og kan være litt utfordrende. 

Jeg nyter fortsatt våren ekstra mye i den jobben jeg har nå, og som jeg har hatt noen år, fordi jeg bare har 100 % arbeidstid. I en tidligere jobb var det mye overtid og før jeg fikk sukk for meg, var det sommer.  

Fortsetter under...

morsan skrev (33 minutter siden):

Skriver under på denne. Jeg også liker der meste med våren. Det er deilig å se naturen våkne til liv igjen, og å vite at vi har hele den lange varmeste sesongen foran oss. Det er vanskelig å komme på noe negativt, men det du skriver om temperatursvingninger passer jo. Særlig på dager der jeg har syklet på jobb merkes det og kan være litt utfordrende. 

Jeg nyter fortsatt våren ekstra mye i den jobben jeg har nå, og som jeg har hatt noen år, fordi jeg bare har 100 % arbeidstid. I en tidligere jobb var det mye overtid og før jeg fikk sukk for meg, var det sommer.  

Gjenkjennelig dette :( 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...