Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trodde på det før. Men nå tror jeg bare at noen er virkelig gode menneskekjennere og klarer å tolke mye utifra å lese reaksjonen i mottakerens kroppsspråk og ansiktsuttrykk. 

Jeg tror likevel på at vi mennesker påvirkes av krefter fra jorden og fra universet. Litt som at månen styrer tidevannet. Så tror jeg at vi mennesker også blir påvirket av naturlover som vi enda ikke har oppdaget.

Annonse

stjernestøv skrev (3 timer siden):

Ja jeg gjorde det, noen var jo inne på noe men resten var bare tull. 

Jeg tror ikke på det selv, men syntes det var moro før i tiden.  Har ikke tenkt på det i mange år, men da jeg så reklame på nettet husket jeg heftige debatter før i tiden på dol:)

stjernestøv
Savannah skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke på det selv, men syntes det var moro før i tiden.  Har ikke tenkt på det i mange år, men da jeg så reklame på nettet husket jeg heftige debatter før i tiden på dol:)

Ok. Jeg trodde alt de sa var rett før i tiden, var veldig naiv. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...