Gå til innhold

Hva tenker du på i løpet av en dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tenker du på i løpet av en dag? Spør fordi jeg prøver å finne ut om jeg tenker normalt eller unormalt.

Anonymkode: 58b6f...4a3

Alt mulig. Livet, jobben, bøker, ungene mine, mannen min og hvor glad jeg er i ham, sex, hva vi skal ha til middag, noen nye syprosjekter, kanskje noe jeg skal se på tv - alt mulig.

Oi, har aldri prøvd å oppsummere tankene , men jeg kan jo prøve å skrive ned hva jeg har tenkt på i dag:

* våknet grytidlig fordi jeg hadde drømt noe nifst om min far. Ble litt redd for om noe hadde skjedd ham. Jeg gjorde ingenting,  men sovnet igjen. Heldigvis var det bare en drøm (jeg traff ham i ettermiddag)

* tenkte gjennom mat til frokosten før jeg kom inn på kjøkkenet og laget til

* tenkte på ei venninne som har det vanskelig for tiden, og vi snakket sammen på telefon i kveld 

*traff mange mennesker i kirka og tenkte nok litt på dem og deres familier

*tenkte også på det som ble sagt i tale, liturgi og i salmer, og kjente på en takknemlighet for den menigheten jeg tilhører

* tenkte på dattera mi som skulle øve til prøve i dag og som strevde med motivasjon. 

*tenkte på at mannen min er snill som hjelper foreldrene mine med ved og med dekkskift

*tenkte på at det var stort behov for støvsuging, så da støvsuget jeg mens mannen skiftet dekk.

*tenkte på trening og bestemte meg for å trene i dag, samt planlegge når jeg skal trene til uka

*tenkte på de to andre barna mine, som er voksne, og utfordringer i deres liv

*tenkte på et deilig bad i badekaret, og gledet meg til det, og her ligger jeg nå 😁

Det er det jeg kommer på nå. Ikke så mange dype og sterke tanker, mest hverdagslige ting 😊

Jeg har tenkt på at jeg savnet Solbakken min, heldigvis kom han til meg i kveld.

Jeg har tenkt på at jeg er en rotekopp noe som førte til en ryddeøkt.

Jeg har tenkt på at jeg burde ha laget et kort som jeg skal gi bort, men så har jeg heller lyttet til lydbok

Jeg har tenkt på alle planene jeg har for uken og alle gjøremål jeg må huske på.

Og så har jeg tenkt på planene mine for fremtiden.

Ikke en typisk tenkedag fordi jeg har lyttet til en lydbok i fem timer. Spennende bok.

AnonymBruker
Fru2020 skrev (11 timer siden):

Jeg har tenkt på at jeg savnet Solbakken min, heldigvis kom han til meg i kveld.

Jeg har tenkt på at jeg er en rotekopp noe som førte til en ryddeøkt.

Jeg har tenkt på at jeg burde ha laget et kort som jeg skal gi bort, men så har jeg heller lyttet til lydbok

Jeg har tenkt på alle planene jeg har for uken og alle gjøremål jeg må huske på.

Og så har jeg tenkt på planene mine for fremtiden.

Ikke en typisk tenkedag fordi jeg har lyttet til en lydbok i fem timer. Spennende bok.

Hva eller hvem er Solbakken? 

Anonymkode: c9161...9d7

Annonse

Fru2020 skrev (9 minutter siden):

😂 jeg har et tastatur med swipe, da hender det at ordene blir helt feil. Det skulle stå sønnen min😂

Hahaha 😄 Jeg skjønte absolutt ikke hva du mente her, så det var jo greit at du oppklarte det! Regnet med at du ville være litt hemmelighetsfull, og så forklare det lenger nede i tråden 😄

Jeg tenker på jobb når jeg er på jobb.

Ellers er det mye grubling frem og tilbake på div fritidsinteresser. Jeg kan også fantasere og tenke mye rundt filmer, nyheter, politikk, vitenskap eller andre ting som gjør inntrykk. Det er mye grubling rundt samliv.

Jeg tenker generelt for lite på praktiske ting her og nå. Der har jeg satt av omtrent 4% av hjernen, så det akkurat går rundt.

AnonymBruker
Grendel skrev (36 minutter siden):

Jeg tenker på jobb når jeg er på jobb.

Ellers er det mye grubling frem og tilbake på div fritidsinteresser. Jeg kan også fantasere og tenke mye rundt filmer, nyheter, politikk, vitenskap eller andre ting som gjør inntrykk. Det er mye grubling rundt samliv.

Jeg tenker generelt for lite på praktiske ting her og nå. Der har jeg satt av omtrent 4% av hjernen, så det akkurat går rundt.

Har du det ikke greit hjemme siden du grubler mye rundt samliv?

Anonymkode: c9161...9d7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...