Gå til innhold

Hvor ofte er dere sammen med andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er det faktisk bare på jobb. Troves på jobb og med kollegene mine men jeg har gitt opp folk på fritiden. Det er aldri noen som har tid. De er enten syke, skal noe annet og så kommer med den klassiske «skal si fra neste uke for da kan jeg» og det betyr jo at du ikke hører noe igjen. 
Det er jammen vanskelig å bli kjent med nye folk altså! Så jobben er mitt sosiale liv. Utenom det synes jeg at jeg bare ser vennegjenger over alt. Det virker for meg som at folk flest aldri er alene egentlig. Sitter på trikken og tekster med venner, er enten på besøk eller har besøk av venner, eller går på kafe. Er på fest i helgene. Etter jobb så er det å møte venner også. 

Anonymkode: e09a3...b49

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472662-hvor-ofte-er-dere-sammen-med-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva kan jeg gjøre for å få større nettverk? Jeg synes jeg nesten har prøvd alt. Har møtt folk på nett, møtt kolleger, tatt kontakt med gamle kjente, men så bare fader det ut, vi passer ikke sammen (helt naturlig/har ikke kjemi, noe en ikke har med alle), ellers så blir det bare sånn at jeg ikke hører noe med mindre JEG tar kontakt. 
Lørdagskvelder er noe av det verste jeg vet fordi jeg hører da så mange folk som har det gøy.. så går jeg alene, og synes det er flaut.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hva kan jeg gjøre for å få større nettverk? Jeg synes jeg nesten har prøvd alt. Har møtt folk på nett, møtt kolleger, tatt kontakt med gamle kjente, men så bare fader det ut, vi passer ikke sammen (helt naturlig/har ikke kjemi, noe en ikke har med alle), ellers så blir det bare sånn at jeg ikke hører noe med mindre JEG tar kontakt. 
Lørdagskvelder er noe av det verste jeg vet fordi jeg hører da så mange folk som har det gøy.. så går jeg alene, og synes det er flaut.

Mitt tips for deg er å si hei til alle du møter, og et smil. Ikke bland jobb og privat steg 1. har du en hund eller noe? Gå ut på dagtid- å gå på tur. 

Anonymkode: b9c94...d8a

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mitt tips for deg er å si hei til alle du møter, og et smil. Ikke bland jobb og privat steg 1. har du en hund eller noe? Gå ut på dagtid- å gå på tur. 

Har ikke egen hund. Men jeg ønsker å ha venner. Et sted jeg hører til. Jeg er lei av å sitte alene hver (lørdag)kveld og høre på andre driver å har det gøy. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette har jeg gjort mye og det funker. Jeg kommer lett i prat med andre, men det skjer bare når jeg har sterk energi. Den kjennes så tilfeldig ut for i dag feks har energien min vært ganske lav. Den energien som det virker som vi stråler ut, men det virker så tilfeldig hvordan den er og min er høy alt for sjelden. 
Hvorfor har jeg det ikke slik så ofte? 😕 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette har jeg gjort mye og det funker. Jeg kommer lett i prat med andre, men det skjer bare når jeg har sterk energi. Den kjennes så tilfeldig ut for i dag feks har energien min vært ganske lav. Den energien som det virker som vi stråler ut, men det virker så tilfeldig hvordan den er og min er høy alt for sjelden. 
Hvorfor har jeg det ikke slik så ofte? 😕 

Hva har du gjort mye som funker? Hvorfor har du svak og mindre energi? Jeg tror ikke det er lurt og fortelle pm psykiske vansker til andre med det første. Det kan bli slitsomt i vennskap i begynnelsen. Alle har nok med seg selv-

selvom du tenker at alle har perfekte liv så er det sjeldent tilfelle❤️Alle har noe selv om det ikke ser sånn ut. (Absolutt alle) 

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (7 minutter siden):

Hvorfor kommer egentlig folk med unnskyldninger når de ikke vil henge med deg? Kan de ikke bare si at de ikke orker eller har lyst? Hadde en som stadig sa "bare hvis jeg kommer meg opp", og neste dag hørte jeg aldri noe mer. 😂🤣

Hadde du sagt til en venn at du ikle hadde lyst å henge med hen? Hadde jeg aldri sagt i så fall 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva har du gjort mye som funker? Hvorfor har du svak og mindre energi? Jeg tror ikke det er lurt og fortelle pm psykiske vansker til andre med det første. Det kan bli slitsomt i vennskap i begynnelsen. Alle har nok med seg selv-

selvom du tenker at alle har perfekte liv så er det sjeldent tilfelle❤️Alle har noe selv om det ikke ser sånn ut. (Absolutt alle) 

Jeg sier aldri noe om psykiske vansker jeg. Jeg mener ikke lite energi sånn at jeg er sliten. Jeg mener mer sånn det at jeg kan kjenne hvilket humør jeg blir i og sånn.. når jeg sier svak energi mener jeg at jeg er litt mer deprimert. Da tar INGEN kontakt, mobilen min trenger ikke settes på lydløs en gang fordi den gir ikke et eneste pip. I går og dagen før hadde jeg kjempe høy energi og da vibrerte telefonen min absolutt hele tiden.

AnonymBruker
Everybody skrev (10 minutter siden):

Hvorfor kommer egentlig folk med unnskyldninger når de ikke vil henge med deg? Kan de ikke bare si at de ikke orker eller har lyst? Hadde en som stadig sa "bare hvis jeg kommer meg opp", og neste dag hørte jeg aldri noe mer. 😂🤣

Unnskyldninger eller ikke, spiller ingen rolle. Jeg betyr ikke nok for noen.. og det er jeg sint på meg selv for.

Jeg vil bare si at det er mange andre som også sitter alene. Og i de gjengene du ser går forbi sammen på vei til byen på lørdag, så tror jeg også at det er en og to som føler seg utenfor i mange tilfeller. Eller om en av dem er som meg som ikke hadde lyst til å gå på byen, men ble med for å ikke være sær. Så alt du ser, det ser du gjennom  dine øyne i den situasjonen du er i. 

En annen ting er at de som du kontanter kanskje egentlig vil møte deg, for der har du også sånn jeg kunne være. Jeg hadde lyst til å møte noen, me  jeg fikk vegring mot å gå ut rett og slett. Snakker ikke om at jeg ikke ville, men at jeg rett og slett ikke klarte å komme meg ut døra, så dumt det enn høres ut. Så da måtte jeg avlyse eller jeg tok ikke kontakt likevel. Dårlig gjort, ja! Det er derfor jeg ikke gjør sånt mer også..  

Så ville bare si det fordi jeg tenkte at det er litt viktig å skjønne at alt ikke er som det ser ut til. 

De vennene jeg har, de har jeg kun fordi de ikke ga opp. Bortsett fra de to "gamle" vennene. Jeg er ekstremt defensiv når det gjelder å ta initiativ, så hvis du tør, så kan du kanskje " mase " litt på noen også , ikke gi opp folk så lett? 🙂

Så er det å gå ut alene da. Kan fint bli kjent med folk da også. Du trenger ikke å drikke alkohol. 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Unnskyldninger eller ikke, spiller ingen rolle. Jeg betyr ikke nok for noen.. og det er jeg sint på meg selv for.

Det er ingen grunn til å være sint på seg selv, og det vil definitivt ikke hjelpe deg sosialt - tvert i mot. 

AnonymBruker
E7H7 skrev (4 minutter siden):

Det er ingen grunn til å være sint på seg selv, og det vil definitivt ikke hjelpe deg sosialt - tvert i mot. 

Jeg er sint på meg self fordi jeg tydeligvis mangler noe. Det er akkurat som om jeg er glemt så fort jeg ikke gir lyd fra meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...