Gå til innhold

Pynt på geleen i konfirmasjonsselskap

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan lage foundant av mashmallows, vann, kokosfett/smør og melis. Veldig enkelt i mikro. Så kan du kjevle ut og  skjære eller klippe ut figurer eller bokstaver, og også farge dem. Det smaker kjempegodt på gele, men vet ikke mengde osv. Finner oppskrift når du googler. 

AnonymBruker
Kayia skrev (3 timer siden):

Foreslår at du spør konfirmanten, evt pynter med det du pleide å pynte geleen med når konfirmanten var liten. 

Jeg treffer ikke konfirmanten. Og jeg har aldri pyntet gele før. Du trenger ikke være frekk! 

Anonymkode: 7b1f7...445

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg treffer ikke konfirmanten. Og jeg har aldri pyntet gele før. Du trenger ikke være frekk! 

Frekk? I alle dager, er det frekt å foreslå at konfirmantens ønsker og preferanser skal telle på kakebordet? 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes du fikk et fint svar ang. å spørre om råd. Det koster ikke penger pr. tegn for telegram lenger for å forhøre seg... :)😍

Synes det har kommet mange gode tips ang. gelépynting. Noe som kan se litt stilig ut, men som krever litt tid, er at du lager første del av geleen og heller i en skål. Deretter legger du noe bær o.l. etter ønske på geleen, som f.eks. blåbær, halve druer, bringebær etc., og heller over et nytt lag med gelé (som da må være litt avkjølt). Og på toppen kan du ev. pynte litt annerledes. Det gjør også at den ikke blir fullt så søt.

Ikke vanskelig er det heller - beregn bare at den må stå ca. 6-8 timer i kjøleskapet mellom hvert lag.

Det går an å gå for det helt, helt enkle, som f.eks. sjokoladestjerner og Gelétopper...

Vi var i konfirmasjon nå sist helg til nær familie, og i tillegg til kaker, var det utrolig godt at det også var kuttet opp et par typer melon samt at det var mulig å forsyne seg med jordbær, bringebær, blåbær og druer.

Ønsker deg masse lykke til. Synes det er flott at du bidrar!

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (6 minutter siden):

Jeg synes du fikk et fint svar ang. å spørre om råd. Det koster ikke penger pr. tegn for telegram lenger for å forhøre seg... :)😍

Synes det har kommet mange gode tips ang. gelépynting. Noe som kan se litt stilig ut, men som krever litt tid, er at du lager første del av geleen og heller i en skål. Deretter legger du noe bær o.l. etter ønske på geleen, som f.eks. blåbær, halve druer, bringebær etc., og heller over et nytt lag med gelé (som da må være litt avkjølt). Og på toppen kan du ev. pynte litt annerledes. Det gjør også at den ikke blir fullt så søt.

Ikke vanskelig er det heller - beregn bare at den må stå ca. 6-8 timer i kjøleskapet mellom hvert lag.

Det går an å gå for det helt, helt enkle, som f.eks. sjokoladestjerner og Gelétopper...

Vi var i konfirmasjon nå sist helg til nær familie, og i tillegg til kaker, var det utrolig godt at det også var kuttet opp et par typer melon samt at det var mulig å forsyne seg med jordbær, bringebær, blåbær og druer.

Ønsker deg masse lykke til. Synes det er flott at du bidrar!

Hei :) 

Anonymkode: 30ca5...0b8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...