Gå til innhold

Alkohol på flybussen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Du trenger vel ikke be om lov, men ha med en plastflaske eller noe å drikke av. Da vil ingen bry seg såfremt du ikke blir full og ubehagelig. Regner med at du tåler alkohol da. Men en viktig ting er at jeg leste at alkohol kan få en annen virkning høyt oppe. Altså i fly 🙃 og at angst kan forsterkes. Bare hvis du ikke visste. 

Har aldri opplevd det tåler det fint, blir aldri full. Det hjelper sånn at jeg synes det er greit å fly, blir likeglad. 

Anonymkode: 9ad49...3e4

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vhanja skrev (12 minutter siden):

Jeg pleide alltid ha èn øl eller ett glass vin på flyplassen siden jeg er redd for å fly. Det ene glasset gjorde meg litt døsig og hjalp. Men jeg ble aldri komfortabel med å selvmedisinere med alkohol så jeg sluttet med det.

Hva synes du om planen min? 

AnonymBruker
laban skrev (19 minutter siden):

Da drikker du etter innsjekking på flyplassen, slik mange andre i din situasjon gjør. 

Ja jeg har sikkert tid til å kjøpe noe der men det er så dyrt. Koster sikkert 150 kr for et glass? 

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva synes du om planen min? 

Hvorfor bryr du deg om hva jeg synes om planen din?  Det fører som regel til at du ber meg slutte å skrive også ender det med at du synes veldig synd på deg selv, at vi på DOL aldri støtter deg og alltid er mot deg, men at det er koselig å være her likevel.

Gidder ikke den runddansen en gang til.

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Hvorfor bryr du deg om hva jeg synes om planen din?  Det fører som regel til at du ber meg slutte å skrive også ender det med at du synes veldig synd på deg selv, at vi på DOL aldri støtter deg og alltid er mot deg, men at det er koselig å være her likevel.

Gidder ikke den runddansen en gang til.

Jeg spør deg fordi jeg vil vite hva du synes. Du spurte og jeg svarte .

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er det lov? 

Nei. Dette er nedfelt i Alkohollovens § 8-9 nr. 6

"Det er forbudt å drikke eller servere alkohol med mindre det foreligger bevilling til dette, og selv om dette skjer uten vederlag: 

(...)

6. på skip, fly, tog, buss eller annet innenriks transportmiddel for almenheten."
Endret av Kayia
AnonymBruker
Kayia skrev (1 time siden):

Nei. Dette er nedfelt i Alkohollovens § 8-9 nr. 6

"Det er forbudt å drikke eller servere alkohol med mindre det foreligger bevilling til dette, og selv om dette skjer uten vederlag: 

(...)

6. på skip, fly, tog, buss eller annet innenriks transportmiddel for almenheten."

Ja ok. Takk for informasjon :) flere som skal på Beyoncé konsert i Sverige? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...