Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ISW skrev (9 minutter siden):

Nei jeg ser bare at begrepene blir brukt litt om hverandre i tråden og lurer litt på om noen har misforstått? Synes det høres rart ut hvis man på en måte automatisk blir venn med folk? Men at man dukker opp som venneforslag da, vet jeg.

Nei, du vet det feltet hvor det står at man kan sende venneforespørsel? I det feltet skifter det til "forespørsel sendt " bare du går inn på profilen. 

Gjest Vendi
morsan skrev (Akkurat nå):

Oi, det var pussige greier. Håper de fjerner det. Når det har sagt, har jeg både sendt venneforespørsler og "meldinger" til folk i søvne. Men har jeg sluttet å være på SoMe nattestider av den grunn? Åh, nei! HAHA!

Sjekket du selv nå at det stemmer? Jeg er så redd nå jeg for å ikke bli trodd. Redd folk her inne bare tror jeg tuller og roter...

Gjest Hurja

En kollega opplevde det samme idag.

Min mann og jeg testet det ut idag, og hos han var det sånn som hos kollegaen min og ts, mens hos meg var det ikke sånn..  

Jeg har også hørt flere si at de kan ha snakket om tung i rl, (feks en bestemt type sko) og så kommer det opp reklamer om det på fb uten at de har googlet/søkt 😳 

Vi har også vært borti at jeg har googlet noe, og så har det jeg har googlet kommet på min manns fb som reklame.. 

Gjest Vendi
Hurja skrev (4 minutter siden):

Jeg har også hørt flere si at de kan ha snakket om tung i rl, (feks en bestemt type sko) og så kommer det opp reklamer om det på fb uten at de har googlet/søkt 😳 

Vi har også vært borti at jeg har googlet noe, og så har det jeg har googlet kommet på min manns fb som reklame..

Det har skjedd for meg også. Og jeg ble ganske så engstelig av det.. hehe

Annonse

AnonymBruker
Hurja skrev (14 minutter siden):

Min mann og jeg testet det ut idag, og hos han var det sånn som hos kollegaen min og ts, mens hos meg var det ikke sånn..  

algoritmer er det

Anonymkode: 75c22...8fa

Vendi skrev (34 minutter siden):

Sjekket du selv nå at det stemmer? Jeg er så redd nå jeg for å ikke bli trodd. Redd folk her inne bare tror jeg tuller og roter...

Jeg tror på deg :) Men har ikke lyst til å teste ut. 😆

De venneforespørslene jeg har sendt ved en feil skyldes andre ting. Typisk at jeg sovner mens fingeren glir nedover skjermen og forbi venneforslag. 

Hurja skrev (25 minutter siden):

Har opplevd tilsvarende. Jeg har også fleipt med mannen min at telefonen på nattbordet hans hører snorkinga for deretter å sende MEG reklame for antisnorkemiddel 😂 Men det er bare tull da. 

UtakknemligDiva
Vendi skrev (2 timer siden):

Hvis du "snoker" på noen som ikke du er venner med nå så blir det automatisk sendt venneforespørsel til den personen... Fikk advarselen fra ei venninne og ville dele med dere her. Testet selv og det stemmer hos meg i alle fall. Det er jo åpenbart en feil, og håper den blir rettet snart.

Jeg «snoker» ved uhell fordi jeg på en eller annen måte har klart å lagre enkelte profiler som «hjemmeside» på Facebook. Jeg får det ikke vekk! 
Det er noen få utvalgte profiler. Folk jeg ikke er venner med altså. Så hele tiden jeg går inn på face kommer deres profil opp i stedet. Så jeg har altså besøkt enkelte profiler mange ganger uten hensikt å snoke 😅

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...