Gå til innhold

Hva skal dere 17.mai?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: e78d4...3ff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

?

Først champagne frokost med venner,

så skal vi se posisjonen i byen og så skal jeg spise med familie. Etter det venner igjen :) 

Anonymkode: 4b2e8...fb5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

?

Hva skal du ? :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva skal du ? :) 

Være hjemme eller drikke champ frokost alene. Fordi alle «vennene» mine aldri har tid lenger. 

Skrevet

Vet ikke, kan se ut som det blir en rolig dag hjemme med grilling på plattingen om været blir bra. Vi får se. 

AnonymBruker
Skrevet

Det blir en helt vanlig dag. Være hjemme alene, som vanlig.

Anonymkode: 19591...a5f

Gjest Vendi
Skrevet (endret)

Det blir en helt vanlig og rolig dag hjemme. Har nok på TVn da for å se litt hvordan 17. mai feires forøvrig i landet, men kommer ikke til å sitte klistret.  🇧🇻

Endret av Vendi
Skrevet

Skal skvise på meg bunaden også skal jeg se på barnetoget. Ellers blir det vel lite. 

Nicklusheletida
Skrevet

Vi har sluttet å feire med venner. Vi prioriterer nå de eldre i familien. Det blir først rømmegrøt og spekemat hjemme hos oss med min familie og senere går ferden til samboerens familie. 

Hvis vi rekker det, kan det hende vi tar en kjapp tur i mellom der til byen for å si hei til venner som skal treffes. 

Skrevet

Skal gå i folketoget. Ellers være hjemme og kose meg, kanskje med en flaske musserende vin og jordbær. :) 

Også har jeg en fast tradisjon med å gå tur med hunden i nærområdet når alle lekene er ferdig og kafeene er stengt. Så får hunden snuse rundt etter halvspiste pølser og vaffelbiter. 

Skrevet

Vi ser på barnetoget først. Så en tur på skolen til sønnen min for feiring der. Så er det å se folketoget etterfulgt av grilling og kake hos min mor. 

Jeg er glad i 17.mai. Klarte akkurat å skvise meg inn i bunaden for vi reiste opp cruise, men mistenker at nå er jeg blitt for stor igjen😂

Worriesome Plenty 2
Skrevet (endret)

Jeg skal være i senga og i sofaen. Jeg skal ikke se lineær tv. Går alt etter planen så merker jeg nesten ikke at det er 17de mai.

Endret av Worriesome Plenty 2
stjernestøv
Skrevet

Jeg vil helst bare være hjemme, men blir mulig en tur til foreldrene mine på kaffe. Kaken skal jeg stå for. Omg. Kanskje jeg nare bestiller hvis det ikke er for sent. 

stjernestøv
Skrevet
laban skrev (18 minutter siden):

Er det Coop der du bor? 

https://minkake.no/

Coop extra er det her, er det det samme? 

Skrevet
stjernestøv skrev (29 minutter siden):

Coop extra er det her, er det det samme? 

Ja, de kan levere ut der.

stjernestøv skrev (26 minutter siden):

Kan bestille på konditoriet. 

Selvfølgelig, det var bare et tips siden du var redd det var for sent 😉

Skrevet

Skal på hagefest som begynner tidlig ettermiddag og varer utover kvelden. Kanskje møter jeg noen i sentrum først, må liksom ha en dose hornmusikk og tog på 17. mai, men mulig jeg synes det blir litt masete . Får se an form, vær og føre 😝

påskelilje
Skrevet

Vi har ikke helt lagt planene helt ferdige, men jeg tror det blir sånn:

(Kanskje en tur til byen for å se på barnetoget)

Lunsj hos oss med mine foreldre på besøk

Til byen og se borgertoget og minstedattera som er russ

Kanskje grille hjemme om kvelden 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...