Gå til innhold

Hva skal dere 17.mai?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
laban skrev (13 timer siden):

Ja, de kan levere ut der.

Selvfølgelig, det var bare et tips siden du var redd det var for sent 😉

Ok. Da skal jeg i hvert fall bestille derfra en gang men det var jo så store kaker, til tjue personer. Jo takk for tipset :) 

påskelilje

Statusrapport natt til 17.mai: russedatter ute og ruller, pavlova stekt, foccaciadeig laget, bunadsskjorte IKKE strøket.

Vi tar en rolig formiddag, der vi får pyntet litt, og så kommer foreldrene mine på lunsj. Tar en tur til byen på ettermiddagen.  Tror det blir en fin dag!

Nicklusheletida
påskelilje skrev (5 minutter siden):

Statusrapport natt til 17.mai: russedatter ute og ruller, pavlova stekt, foccaciadeig laget, bunadsskjorte IKKE strøket.

Vi tar en rolig formiddag, der vi får pyntet litt, og så kommer foreldrene mine på lunsj. Tar en tur til byen på ettermiddagen.  Tror det blir en fin dag!

Jeg jobbet fra 10-18 i dag og fikk handlet før jobb. Strøk hvit duk og pyntet bordet i lunsjen. Strøk klær også. I morgen blir det bare å legge spekemat på fat,  lage eggerøre og rømmegrøt. 

Jeg var vant til å være stresset 16 mai , så jeg gikk rundt og rundt midt på stuegulvet i dag og tenkte: - Hva skal jeg gjøre nå da ? Det må være noe jeg har glemt ? Det kan ikke stemme at jeg har så god tid ? Jeg glemmer visst at det er mange år siden jeg hadde små unger i korps og at jeg ikke trenger å stresse lenger :)

Annonse

påskelilje
Nicklusheletida skrev (7 timer siden):

Jeg jobbet fra 10-18 i dag og fikk handlet før jobb. Strøk hvit duk og pyntet bordet i lunsjen. Strøk klær også. I morgen blir det bare å legge spekemat på fat,  lage eggerøre og rømmegrøt. 

Jeg var vant til å være stresset 16 mai , så jeg gikk rundt og rundt midt på stuegulvet i dag og tenkte: - Hva skal jeg gjøre nå da ? Det må være noe jeg har glemt ? Det kan ikke stemme at jeg har så god tid ? Jeg glemmer visst at det er mange år siden jeg hadde små unger i korps og at jeg ikke trenger å stresse lenger :)

Ja, det er unektelig godt med 16. og 17.mai uten slik stress det var før!

Dagen i går gikk imidlertid likevel i ett, og jeg glemte å kjøpe sommerblomster, men det er ikke så farlig. Jeg jobbet fra 7.30 til 15.30, kom hjem 16, laget middag og spiste den, tok en siste vedøkt (nå er vi endelig ferdige og fikk feid og ryddet alt), syklet til koret 19.15, innom butikken på vei hjem, hjemme 22. Og så var jeg der jeg skrev i natt 😁

Nå har jeg ligget våken en time og lest på mobilen mens mannen faktisk sover fremdeles. Skal opp nå og ha litt frokost og lage til lunsjen. OG stryke skjorta 😁😁😁

Ha en fin dag 🇸🇯 

Vi har ingen planer i år så vi har ikke gjort noen forberedelser heller. :) Vi våknet 8:40, hengte ut balkongflagget og jeg har begynt å forberede grønnsakene til kalkunen. Ja, det blir kalkun på oss i dag og antagelig eplekake med krem senere. Ikke noe tog eller besøk dette året, det er litt stusselig, men sånn er det når det vanlige vertsskapet plutselig finner ut at de skal dra på hytta. :) 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg jobber med eksamen mens jeg drikker en øl og to

Anonymkode: 30ec4...c81

Det må jeg og gjøre men jeg har drukket litt for mye til at jeg ikke klarer og innta ny læring. Ja ja ny dag i morgen. 

Anonymkode: 4b2e8...fb5

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...