Gå til innhold

Hva feiler det folk som kjefter på fremmede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (8 minutter siden):

De er vel irriterte da. En vanlig menneskelig følelse. 

Det var sykt irriterende at jeg som begynte fordi den jeg snakket med sa noe morsomt. Snakket ikke lenge en gang, kanskje 15 min. 

Anonymkode: 100a5...fba

AnonymBruker
Everybody skrev (4 minutter siden):

Det er irriterende når folk snakker høylytt i telefonen på offentlige steder som buss, t-bane, tog, butikker osv. Jeg er ikke interessert i å høre på samtalene deres. Spesielt irriterende når de snakker på et annet språk.

, da kan man gå bort da og ikke sitte seg der å klage. Men høflig som jeg er la jeg på for at denne irriterende personen klaget. 

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (1 minutt siden):

Ikke snakk høylytt i telefonen på offentlige steder. Jeg er ikke interessert i å høre på samtalen din.

Hadde han sagt det hadde jeg bare fortsatte å snakket. Men det gjorde jeg ikke fordi jeg har høflighet, men han forstod heldigvis ingenting, forhåpentligvis. For en irriterende person. 

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Her har konteksten noe å si. Var det på et bibliotek eller feks en kafé. Det ene stedet er der innafor å snakke i tlf, det andre stedet ikke mener jeg. 

Det var på toget. Og det var en viktig samtale. 

AnonymBruker
Osten skrev (1 minutt siden):

På toget? Da hadde jeg også blitt irritert.  Men jeg tror ikke jeg hadde sagt noe. 

Snakket ikke høyt. Begynte å le i vanlig toneleie, men jeg lo og lo kanskje i 2 minutt. Dette gjorde at personen kokte, han var så sint. Så da la jeg på og sa på norsk høyt at jeg måtte legge på fordi han som satt der var så sint. Da sa han ikke noe mer. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Snakket ikke høyt. Begynte å le i vanlig toneleie, men jeg lo og lo kanskje i 2 minutt. Dette gjorde at personen kokte, han var så sint. Så da la jeg på og sa på norsk høyt at jeg måtte legge på fordi han som satt der var så sint. Da sa han ikke noe mer. 

Det må ha vært veldig viktig hvis du måtte snakke høyt i telefonen i 15 min på toget.  Dere kunne sendt sms i stedet. 

Annonse

AnonymBruker
Osten skrev (1 time siden):

Det må ha vært veldig viktig hvis du måtte snakke høyt i telefonen i 15 min på toget.  Dere kunne sendt sms i stedet. 

Ja vi måtte avtale hvem alkohol vi ville ha. Derfor viktig :) 

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er åpenbart veldig ung, for jeg tør påstå at voksne, modne mennesker ikke holder på sånn på et tog. De har som regel selvkontroll og innsikt i hva som er god folkeskikk og ikke. 

Vendi skrev (3 minutter siden):

Du er åpenbart veldig ung, for jeg tør påstå at voksne, modne mennesker ikke holder på sånn på et tog. De har som regel selvkontroll og innsikt i hva som er god folkeskikk og ikke. 

Noen voksne mennesker er også umodne, alder har nødvendigvis ikke mye å si for hvor god folkeskikk man har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...