Gå til innhold

Det gikk ikke å bestille baggasje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glitter skrev (5 timer siden):

Har bare ikke tenkt på at jeg trenger reiseforsikring. Bortsett fra årlig tur til Trondheim så reiser jeg ikke. Men jeg skal i hvert fall sjekke ut om jeg faktisk har forsikring. 

Jeg har hatt bruk for reiseforsikring mange ganger så det opplever jeg som en must have forsikring. Ikke er den alt for dyr heller. Den gjelder som noen skrev før fra det øyeblikket du forlater din egen eiendom til du er hjemme igjen (foruten når du er på jobb). Jeg har blitt frastjålet lommebok, da fikk jeg alt tilbake på konto to dager etterpå uten egenandel. Har også brukt den på en "ekte" ferie.

Fru2020 skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt bruk for reiseforsikring mange ganger så det opplever jeg som en must have forsikring. Ikke er den alt for dyr heller. Den gjelder som noen skrev før fra det øyeblikket du forlater din egen eiendom til du er hjemme igjen (foruten når du er på jobb). Jeg har blitt frastjålet lommebok, da fikk jeg alt tilbake på konto to dager etterpå uten egenandel. Har også brukt den på en "ekte" ferie.

Enn om jeg mister mobilen i bakken også knuses skjermen? Det skjedde nemlig nettopp, men det er jo ikke tilbakevirkende kraft akkurat. 😛

Fru2020 skrev (5 minutter siden):

Jeg har bedt DNB om å kontakte meg angående forsikring nå. Jeg oppdaget at jeg har faktisk IKKE innbo heller. Med mindre jeg har det via fagforbundet mitt. 

Tenk om det hadde blitt brann da mister jeg alt jeg har. Jeg trodde jeg hadde innbo.

Endret av Glitter
Glitter skrev (1 minutt siden):

Enn om jeg mister mobilen i bakken også knuses skjermen? Det skjedde nemlig nettopp, men det er jo ikke tilbakevirkende kraft akkurat. 😛

Oh no😟

Broren min fikk igjen penger for en mobil han mistet i sjøen på en fisketur, men det er en god stund siden så det er nok lagt nye regler for mobil siden da.

Jeg hadde en periode en uflaks forsikring gjennom jobb. Den dekket alle slike uhell. Vet ikke om slik forsikring finnes lenger.

Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg har bedt DNB om å kontakte meg angående forsikring nå. Jeg oppdaget at jeg har faktisk IKKE innbo heller. Med mindre jeg har det via fagforbundet mitt. 

Sjekk ut om du har forsikring gjennom Fagforbundet ditt. Hvis ikke kan du undersøke om de har avtale med forsikringsbyrå. Er man medlem i en fagforening kan man ofte få toppforsikringene til en lavere sum.

Annonse

Fru2020 skrev (1 minutt siden):

Sjekk ut om du har forsikring gjennom Fagforbundet ditt. Hvis ikke kan du undersøke om de har avtale med forsikringsbyrå. Er man medlem i en fagforening kan man ofte få toppforsikringene til en lavere sum.

NSF har avtale i banken min faktisk. Så det er veldig greit. Har livsforsikringen og tidligere uføreforsikring via NSF. :)

Fru2020 skrev (9 timer siden):

Har allerede fått tilbud om forsikring. For innbo og reiseforsikring ble det 160 kr i mnd. :) Han var så hyggelig i telefonen at jeg ble glad av å si ja til ennå en utgift. 😅

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...