Gå til innhold

Succession er den mest oppskrytte serien

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2

På lenge. Jeg har sett alle episodene og det ser ut som å stotre et ord flere ganger i en samtale er det viktigste dramatiske grepet. Forferdelig irriterende. Hadde de sluttet med det og spredt handlingen til halvparten så mange episoder så hadde det vært en bra serie. Men søsken som stotrer til hverandre en times episode over en hendelse er ikke bra tv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472844-succession-er-den-mest-oppskrytte-serien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker serien utrolig godt og synes den er utrolig bra. Helt fantastisk manus.

Det eneste som drar serien ned for meg er den over-kule måten en del av hovedkarakterene snakker til hverandre på. Veldig ofte ender jeg med å helt oppriktig ikke forstå hva det er de snakker om, fordi de skal overgå hverandre i overkule metaforer.

Worriesome Plenty 2 skrev (3 minutter siden):

På lenge. Jeg har sett alle episodene og det ser ut som å stotre et ord flere ganger i en samtale er det viktigste dramatiske grepet. Forferdelig irriterende. Hadde de sluttet med det og spredt handlingen til halvparten så mange episoder så hadde det vært en bra serie. Men søsken som stotrer til hverandre en times episode over en hendelse er ikke bra tv.

Hva mener du med å "stotre et ord"? Jeg har ikke lagt merke til det du beskriver, men siden jeg nå skal se nok en episode, så kan det hende jeg oppdager hva du mener:-)

Worriesome Plenty 2
frosken skrev (14 minutter siden):

Hva mener du med å "stotre et ord"? Jeg har ikke lagt merke til det du beskriver, men siden jeg nå skal se nok en episode, så kan det hende jeg oppdager hva du mener:-)

Det er dårlig flyt i samtalen og de bruker gjerne å åpne med feks hva hva eller lignende.

frosken skrev (19 minutter siden):

Jaaaaa! Det er mandag og ny episode! Takk for påminnelsen! :D

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...