Gå til innhold

Hvorfor er dol så kjedelig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan ikke det dessverre. 

Anonymkode: 675e4...e18

Du har sagt flere ganger før at DOL er kjedelig og at KG er bedre. Samt at du er utestengt derfra. 

Men folk er ulike vet du. Jeg liker DOL best. Selv om jeg også er på KG under et annet brukernavn. 

Det er ikke så mye å gjøre med at du synes DOL er kjedelig. Forumet har vært ca som nå de snart 4 år jeg har vært her. Sikkert enda lenger bak også. Men vet det var annerledes her før ut ifra ting som har blitt sagt. 

Endret av Glitter

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Du har sagt flere ganger før at DOL er kjedelig og at KG er bedre. Samt at du er utestengt derfra. 

Men folk er ulike vet du. Jeg liker DOL best. Selv om jeg også er på KG under et annet brukernavn. 

Det er ikke så mye å gjøre med at du synes DOL er kjedelig. Forumet har vært ca som nå de snart 4 år jeg har vært her. Sikkert enda lenger bak også. Men vet det var annerledes her før ut ifra ting som har blitt sagt. 

Kan ikke jeg huske og når jeg ikke husker da har det aldri skjedd. Det går an å ha litt gøye tråder og da. 

Syns KG kan være fint fordi det et en gjeng brukere der som virker som bra mennesker. Men utenom det er det så sykt mye trolling og piss der at det er begrenset hvor ofte jeg gidder å stikke innom. Dessuten avskyr jeg Rampelys og den utidige nedrakkingen av grupper i samfunnet. Nei, takk og pris at dette forumet er som det er. 

Endret av Kashmir
AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Så lag en gøy tråd da. 

Hvordan kan jeg lage en gøy tråd når en hver tråd jeg lager om hvordan jeg har det, hvordan jeg tar det, og hva som foregår i livet blitt blir tatt som trolling?😭

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan kan jeg lage en gøy tråd når en hver tråd jeg lager om hvordan jeg har det, hvordan jeg tar det, og hva som foregår i livet blitt blir tatt som trolling?😭

Hva hadde for deg vært en gøy tråd laget av andre enn deg selv?

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Syns KG kan være fint fordi det et en gjeng brukere der som virker som bra mennesker. Men utenom det er det så sykt mye trolling og piss der at det er begrenset hvor ofte jeg gidder å stikke innom. Dessuten avskyr jeg Rampelys og den utidige nedrakkingen av grupper i samfunnet. Nei, takk og pris at dette forumet er som det er. 

Hvorfor lager du aldri interessante tråder lenger? 

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor lager du aldri interessante tråder lenger? 

Har jeg lagd noen interessante tråder her? Jeg lagde en om woke som ble litt lang, men jeg tror jeg holder de meningene for meg selv 😅 dette er ikke et woke- vennlig forum. Og det er greit. 

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Men hvis du synes samfunnsviktige ting er interessante, hvorfor starter du bare tråder om deg selv og hva du har gjort og ikke mot dine foreldre?

Fordi jeg trenger svar på det jeg lurer på. Har ikke gjort noe mot mine foreldre, snakker du om? Nå blander du meg med en annen. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Har jeg lagd noen interessante tråder her? Jeg lagde en om woke som ble litt lang, men jeg tror jeg holder de meningene for meg selv 😅 dette er ikke et woke- vennlig forum. Og det er greit. 

Ja før når du var ny da startet du mange tråder om interessante temaer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...