Gå til innhold

Hvorfor er dol så kjedelig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (20 minutter siden):

Har jeg lagd noen interessante tråder her? Jeg lagde en om woke som ble litt lang, men jeg tror jeg holder de meningene for meg selv 😅 dette er ikke et woke- vennlig forum. Og det er greit. 

Ingen forum er woke vennelige. kanskje bare rødts internforum da.

Anonymkode: f23d0...ef5

Annonse

Annonse

AnonymBruker

Det er et forum for saklig diskusjon og hvor du raskt atferdskorrigeres om du viker litt utenfor det forventede  vinduet for innafor DOL-oppførsel. Det er fint og nyttig til sitt bruk, men også begrenset. 

Anonymkode: 66262...ceb

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er et forum for saklig diskusjon og hvor du raskt atferdskorrigeres om du viker litt utenfor det forventede  vinduet for innafor DOL-oppførsel. Det er fint og nyttig til sitt bruk, men også begrenset. 

Anonymkode: 66262...ceb

Blir adferdskorrigert hver dag her så mye at jeg snart utvikler fattiguge

Anonymkode: 675e4...e18

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...