Gå til innhold

Hvorfor er dol så kjedelig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor må jeg alltid svar på e på intervju? Lærer masse her inne om kropp sjel og menneske 

Anonymkode: 675e4...e18

Ja, men hvorfor er du så misfornøyd da? DOL er kjedelig, ingen er grei med deg osv. 

Det er masse å lære her og de fleste er hyggelig mot deg. Også må du ikke sammenkoble det å bli lei og si ifra til deg med å være i mot deg. Man kan si ifra til noen uten å være imot dem. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ja, men hvorfor er du så misfornøyd da? DOL er kjedelig, ingen er grei med deg osv. 

Det er masse å lære her og de fleste er hyggelig mot deg. Også må du ikke sammenkoble det å bli lei og si ifra til deg med å være i mot deg. Man kan si ifra til noen uten å være imot dem. 

Har aldri sagt det ingen som er snill med meg, ikke på veldig lenge faktisk. Men over og ut Knut, nå skal jeg gå ut i verden. 

Annonse

AnonymBruker
Ikkeanonymnok skrev (3 minutter siden):

Har inntrykk av at du stadig prøver å være morsom, nå prøvde jeg også. Som forventet feilet det. 🤷🏼

Prøver ikke å være morsom noen gang. Er alltid saklig høflig og hyggelig. Har litt dysleksi bare. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...