Gå til innhold

Jeg er så flink og jeg kan så mye om alt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det jeg ikke kan det lærer jeg meg på 123. Tenk at jeg er så flink og fantastisk på så mange måter. Det er fantastisk og være meg. 

Anonymkode: e5719...960

Da skal jeg lære deg en ting: I siste setning skulle det vært å, ikke og. Det er fantastisk å være meg.

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du en psykopat? Kan jeg ikke få lov til og skryte av meg selv uten og være en narsissist????????? 

Det skrives "å skryte" Ikke "og". "å være". Du har mest sannsynlig trekk av narsissisme.

AnonymBruker
Everybody skrev (2 minutter siden):

Hvem er det som lager et innlegg på et forum og forteller hvor fantastisk og bedre enn andre man er? Det er ikke normalt.

Jeg sa jeg ikke var bedre enn deg eller andre. Hadde du likt bedre om jeg sa jeg var dypt deprimert fastbundet i en seng og var kreftsyk? Kan jeg ikke få lov til å si at jeg er fornøyd med meg selv uten å feile noe? 

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg sa jeg ikke var bedre enn deg eller andre. Hadde du likt bedre om jeg sa jeg var dypt deprimert fastbundet i en seng og var kreftsyk? Kan jeg ikke få lov til å si at jeg er fornøyd med meg selv uten å feile noe? 

🙄

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...