Gå til innhold

Om en person bare ser deg en gang i uka vil de merke at du har gått ned i vekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Om en person ser deg en gang i uka vil de merke at du har gått ned i vekt? Tenker da på om man feks går ned 0,5 eller 1 kg i uka. Tenkte bare det ville være interessant å vite 🙂

Anonymkode: 0badd...d94

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Om en person ser deg en gang i uka vil de merke at du har gått ned i vekt? Tenker da på om man feks går ned 0,5 eller 1 kg i uka. Tenkte bare det ville være interessant å vite 🙂

Jeg er helt håpløs på å se om folk har gått ned i vekt eller ikke - da skal de ha gått ned MYE siden jeg så dem sist i så fall.

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Jeg er helt håpløs på å se om folk har gått ned i vekt eller ikke - da skal de ha gått ned MYE siden jeg så dem sist i så fall.

Hva er ditt beste slanketips? 

Anonymkode: 5f868...556

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva er ditt beste slanketips? 

Jeg gir ikke ut slanketips. :) Strever litt sjøl og har ingen gode tips å komme med, gjør det uansett ikke om jeg ikke vet noe som helst om vedkommende som spør. Det ligger så mange tips som man bare vil på nettet om man gidder google litt.

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Jeg gir ikke ut slanketips. :) Strever litt sjøl og har ingen gode tips å komme med, gjør det uansett ikke om jeg ikke vet noe som helst om vedkommende som spør. Det ligger så mange tips som man bare vil på nettet om man gidder google litt.

Hvorfor? 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor? 

Her inne har det vært et utall slike forespørsler som etter kort tid har vist seg å være spiseforstyrret og det ønsker jeg selvfølgelig ikke å medvirke til.

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Her inne har det vært et utall slike forespørsler som etter kort tid har vist seg å være spiseforstyrret og det ønsker jeg selvfølgelig ikke å medvirke til.

Er selvfølgelig ikke spiseforstyrret så du kan bare dele med meg :) 

AnonymBruker
Lillemus skrev (48 minutter siden):

Jeg har aldri opplevd at noen i min nærme krets har gått mye ned i vekt, så jeg er usikker på hvorvidt jeg hadde lagt merke til det eller ikke. Er nok lettere å se når det går lang tid og vekten er betydelig mindre ja.

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er selvfølgelig ikke spiseforstyrret så du kan bare dele med meg :) 

Nei. 😊 Det er så individuelt at jeg ikke vil begi meg ut på det, men å kutte ned på sukker og andre raske karbohydrater har alle godt av. Likeså å kutte kraftig ned på ultraprosessert mat, men spise så ren og ubearbeidet mat som man får til. 😊

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Nei. 😊 Det er så individuelt at jeg ikke vil begi meg ut på det, men å kutte ned på sukker og andre raske karbohydrater har alle godt av. Likeså å kutte kraftig ned på ultraprosessert mat, men spise så ren og ubearbeidet mat som man får til. 😊

Det er dårlig gjort. 

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mat fra bunnen av?

Ja. Kjøp færre ferdigretter og posesupper, men lag det selv fra bunnen av med ferske råvarer, fryste grønnsaker er helt greit da (men stort sett ikke så gode etter min smak). 

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Ja. Kjøp færre ferdigretter og posesupper, men lag det selv fra bunnen av med ferske råvarer, fryste grønnsaker er helt greit da (men stort sett ikke så gode etter min smak). 

Har aldri skrellet en potet eller løk 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...