Gå til innhold

Hvor mange håndduker bruker du etter dusj?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
hattifnattus skrev (2 minutter siden):

To badehåndkler og en hårturban. Et stort et til kroppen og et litt mindre ett til ansiktet som jeg også klemmer ut litt ekstra vann fra håret i før jeg tar på hårturbanen.

Skjønner ikke hva eller hvorfor som er meningen med en hårturban? Det var sånn de brukte i gamle dager når de skulle krølle håret. 

Anonymkode: a27e6...c51

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hva eller hvorfor som er meningen med en hårturban? Det var sånn de brukte i gamle dager når de skulle krølle håret. 

Man tuller en hårturban rundt håret etter å ha klemt ut vannet fra håret når man kommer ut av dusjen. Så har jeg turbanen på en liten stund så det ikke drypper eller skjorteryggen blir våt. :)  Det har ingenting med krølling av hår å gjøre. Hårturbanen er laget i håndklestoff og tilpasset et hode.

AnonymBruker
Lillemus skrev (46 minutter siden):

Man tuller en hårturban rundt håret etter å ha klemt ut vannet fra håret når man kommer ut av dusjen. Så har jeg turbanen på en liten stund så det ikke drypper eller skjorteryggen blir våt. :)  Det har ingenting med krølling av hår å gjøre. Hårturbanen er laget i håndklestoff og tilpasset et hode.

Mener du en håndduk du lager på hodet eller mener du eget turban du kjøper? Har du ikke hårføner? 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mener du en håndduk du lager på hodet eller mener du eget turban du kjøper? Har du ikke hårføner? 

https://www.bokkilden.no/baderomstekstiler/haandkle-microfiber-haarturban-2-stk-pure-bath/produkt.do?produktId=6976235

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Jeg synes "håndduk" er et så rart ord for for meg er "duk" noe man har på bordet. For meg heter det "håndkle".

Det heter håndduk ikke håndkle. Håndkle er det du vasker hånden med. 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem har duk på bordet? 

Gamle koner over 35 år som ikke lenger har sex, spiser kamferdrops og eneste kos de har å glede seg til er fyrstekake til kaffen søndags ettermiddag.

Jeg bruker vanligvis to. Ett til kropp og ett til hår. Med mindre jeg ikke har giddet å vaske de  6 håndklærne jeg har, og hun har ett rent. Minimalist jeg vet du og hater både klesvask og husarbeid da alt går på autopilot uten glede her 🙃 så jeg sluntrer unna klesvask ved kortslutning. Da holder det med ett. 

Endret av Kashmir
AnonymBruker
Vhanja skrev (58 minutter siden):

Gamle koner over 35 år som ikke lenger har sex, spiser kamferdrops og eneste kos de har å glede seg til er fyrstekake til kaffen søndags ettermiddag.

Det er ikke stil med duk på bordet. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (22 minutter siden):

Jeg bruker vanligvis to. Ett til kropp og ett til hår. Med mindre jeg ikke har giddet å vaske de  6 håndklærne jeg har, og hun har ett rent. Minimalist jeg vet du og hater både klesvask og husarbeid da alt går på autopilot uten glede her 🙃 så jeg sluntrer unna klesvask ved kortslutning. Da holder det med ett. 

Vasker du aldri hus? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...