Gå til innhold

Hvor mange håndduker bruker du etter dusj?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Du bør ikke skrive innlegg som bekrefter at du tenker som en 16-åring når du ønsker å bli oppfattet som voksen.

Lol nei vel. Flott du vet hvordan jeg bør tenke. 

Anonymkode: a27e6...c51

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vasker du aldri hus? 

Alt er rent her hele tiden mm jeg får kortslutning og henger meg opp i noen hobby. Det lever jeg gidt med . Det er et sunnhetstegn  fra meg det 😅

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lol nei vel. Flott du vet hvordan jeg bør tenke. 

Det var bare et lite tips. Siden du ikke liker å bli oppfattet som en tenåring så kan det være greit å vite når du skriver ting som passer en tenåring.

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Det var bare et lite tips. Siden du ikke liker å bli oppfattet som en tenåring så kan det være greit å vite når du skriver ting som passer en tenåring.

Fordi jeg skriver at de som har duk ikke har stil? Lol duk gardiner og tapet på veggene hører 60 tallet til for ikke å glemme furu vegger 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fordi jeg skriver at de som har duk ikke har stil? Lol duk gardiner og tapet på veggene hører 60 tallet til for ikke å glemme furu vegger 

Nei, der tar du feil. Alt det du beskriver tilhører 70- og 80-tallet. Duk på bord har man fortsatt. Noen har det hjemme og de aller fleste har det til høydelige feiringer (konfirmasjon, bryllup osv) - hvis man har stil.

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Nei, der tar du feil. Alt det du beskriver tilhører 70- og 80-tallet. Duk på bord har man fortsatt. Noen har det hjemme og de aller fleste har det til høydelige feiringer (konfirmasjon, bryllup osv) - hvis man har stil.

Jul påske og pinse og? 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det heter håndduk ikke håndkle. Håndkle er det du vasker hånden med. 

Håndkle er et stykke tekstil eller papir som brukes til å tørke vekk fuktighet fra kroppen, hendene eller andre gjenstander med.

https://no.wikipedia.org/wiki/Håndkle

Anonymkode: b4627...ef3

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det heter håndduk ikke håndkle. Håndkle er det du vasker hånden med. 

I siviliserte strøk (oslo) sier vi håndkle

Men angående hvor mange jeg bruker så er svaret

Over_9000!.png

Anonymkode: b6e3a...511

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Rareste jeg har sett 

Har du ikke vært med i gymmen eller reist utenlands? Huff så trist. Disse brukes jo overalt. Jeg kjøpte en ny sist jeg var i Barcelona, der solgte de dem på stranden. Rart at du ikke har hørt at man lager turban av håndduk også. Jeg har aldri vært i en garderobe eller svømmehall uten å ha sett minst ti ha dette på hodet for å tørke håret. 

Anonymkode: 517de...440

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du ikke vært med i gymmen eller reist utenlands? Huff så trist. Disse brukes jo overalt. Jeg kjøpte en ny sist jeg var i Barcelona, der solgte de dem på stranden. Rart at du ikke har hørt at man lager turban av håndduk også. Jeg har aldri vært i en garderobe eller svømmehall uten å ha sett minst ti ha dette på hodet for å tørke håret. 

Vært masse utenlands. Har sett folk bruker badehette i svømmehallen. 

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jul påske og pinse og? 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor har jeg nevnt at det ikke er vanlig i bryllup konfirmasjon eller dåp? 

Her impliserer du at du ikke forstår at duk er normalt i mer høytidelige feiringer.

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Her impliserer du at du ikke forstår at duk er normalt i mer høytidelige feiringer.

Gjør jeg ikke. Spurte bare litt ekstra siden du absolutt mener det er normalt med duk på bordet. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vært masse utenlands. Har sett folk bruker badehette i svømmehallen. 

Dersom folk har brukt badehette i forbindelse med hårvask har du vært i spesielle garderober må jeg si. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...