AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dersom folk har brukt badehette i forbindelse med hårvask har du vært i spesielle garderober må jeg si. Anonymkode: 517de...440 Sa jeg i forbindelse med hårvask? Jeg sa i svømmehallen i s v ø m m e h a l l e n…. Anonymkode: a27e6...c51 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472913-hvor-mange-h%C3%A5ndduker-bruker-du-etter-dusj/page/4/#findComment-4170206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du ikke vært med i gymmen eller reist utenlands? Huff så trist. Disse brukes jo overalt. Jeg kjøpte en ny sist jeg var i Barcelona, der solgte de dem på stranden. Rart at du ikke har hørt at man lager turban av håndduk også. Jeg har aldri vært i en garderobe eller svømmehall uten å ha sett minst ti ha dette på hodet for å tørke håret. Anonymkode: 517de...440 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vært masse utenlands. Har sett folk bruker badehette i svømmehallen. Anonymkode: a27e6...c51 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dersom folk har brukt badehette i forbindelse med hårvask har du vært i spesielle garderober må jeg si. Anonymkode: 517de...440 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Sa jeg i forbindelse med hårvask? Jeg sa i svømmehallen i s v ø m m e h a l l e n…. Anonymkode: a27e6...c51 Turban er nevnt i forbindelse med hårvask og antall håndduker folk bruker etter dusj. Hva som skjer i svømmehallen er like lite relevant som hva folk har på hodet i slalombakken. Men jeg forventer ikke at du skjønner at du selv avsporer fra ditt eget spørsmål 😅 Anonymkode: 517de...440 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472913-hvor-mange-h%C3%A5ndduker-bruker-du-etter-dusj/page/4/#findComment-4170217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.