Gå til innhold

Vil flytte til Dubai

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

24

• Everybody

18

• Kashmir-

5

• Kayia

4

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Ørkenen? Okay. Lykke til. Fine helt da, og fint sånn sett, men det har jeg kun sett på you tube da jeg fulgte ei som drar hit og dit overalt for å sjekke ut. Jeg hadde seriøst klikket av å bo i en ørken. Fatter ikke at folk klarer milevis med bare...sand. Og sol.

Men det er det landet hvor ørkenen går helt ned til havet da. Glemt hvilket land, flaut nok. Men det er jo stilig. 

Ellers så absolutt nei takk 🤣

Liker du ikke sol og Strand? 

Anonymkode: da546...156

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke bestemt meg enda. Kanskje jeg bare drar med enveis bilett til Australia. 

Du må ha mye penger som kan reise med enveisbillett til Australia. Vær forberedt på et skikkelig intervju av politiet når du kommer ned dit. De vil sjekke at du har nok penger og vil nok lure på hvorfor du har enveisbillett. Australia er strenge på sånt.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Liker du ikke sol og Strand? 

Neh. Sol er gteit nok når temperaturen er rundt 22 ° Ellers skyggen. Strand er fint. På bilder. Akkurat som fjell og ørken, og natur i det store og hele. Liker best asfalt og neonlys jeg. 

AnonymBruker
Everybody skrev (4 minutter siden):

Du må ha mye penger som kan reise med enveisbillett til Australia. Vær forberedt på et skikkelig intervju av politiet når du kommer ned dit. De vil sjekke at du har nok penger og vil nok lure på hvorfor du har enveisbillett. Australia er strenge på sånt.

Javel ? Hvorfor det? 

Annonse

Det kan være risikabelt å dra med enveisbillett til Australia, spesielt for turister eller personer som ikke har en fast bosetting eller arbeidsmulighet der. Australia har visse innreisebestemmelser og visumkrav som må oppfylles for å få tillatelse til å bo og jobbe i landet.

Normalt krever australske myndigheter at personer som ønsker å besøke landet på turistvisum har en returbillett eller en billett ut av landet. Dette er en del av immigrasjonskontrollen for å sikre at besøkende ikke blir igjen ulovlig i landet. Hvis du ankommer Australia med en enveisbillett og ikke oppfyller visumkravene, kan du bli nektet innreise eller møte andre juridiske konsekvenser.

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Neh. Sol er gteit nok når temperaturen er rundt 22 ° Ellers skyggen. Strand er fint. På bilder. Akkurat som fjell og ørken, og natur i det store og hele. Liker best asfalt og neonlys jeg. 

Asfalt og neonlys? Det finnes i nord i Norge. Der har de Nordlys 

Det er bare å dra. Bruk dine oppsparte midler til billett. Det kan jo selvsagt ikke forventes at du skal jobbe, hvordan skal du da kunne bestemme over deg selv og ha deg gøy? Bruk midlene dine til de er tomme også sender du melding og vippskrav til mor, far og bestemor. 

Ordner seg alltid.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Får vel dra til Oman da, eller ørkenen. 

Det tror jeg blir krevende for deg. Det er dårlig internettdekning i ørkenen, og du er jo ganske avhengig av å google alt mulig hverdagslig du ikke forstår.

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 timer siden):

Det er bare å dra. Bruk dine oppsparte midler til billett. Det kan jo selvsagt ikke forventes at du skal jobbe, hvordan skal du da kunne bestemme over deg selv og ha deg gøy? Bruk midlene dine til de er tomme også sender du melding og vippskrav til mor, far og bestemor. 

Ordner seg alltid.

Midlene til eiendom  kan gå på en reise i stedet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...