AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 Del Skrevet 21. mai 2023 Jeg blir mer og mer ensom føler jeg. Mine jevnaldrende stifter familie. Jeg kunne tenkt meg å følge strømmen jeg og, men jeg vet at jeg ikke ville trivdes i tilværelsen med barn/familie og alt det innebærer. Jeg har det greit nok på en måte, men jeg har det veldig kjedelig. Jeg har jobb, fast stilling 30%, men jobber mye mer. Jeg trives med arbeidet og kollegaene, men det har vært nedbemanninger pga det som har skjedd i verden i det siste. Så det er ikke noe mer å få i min nåværende jobb. Jeg tjener så jeg klarer meg. Men å bare ha en 30% er ikke trygt nok mtp en del ting. Nå er det lyst ut større stillinger andre steder, tilsvarende jobben jeg nå har. Jeg vurderer å søke. Men det vil jo bli trist på en måte å dra fra nåværende jobb. Ellers har jeg tenkt jeg kanskje kan være moden for noe videre utdannelse. Men jeg vet ikke HVA. Anonymkode: 00f32...5fc 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472946-over-30-og-har-ikke-funnet-meg-selv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg blir mer og mer ensom føler jeg. Mine jevnaldrende stifter familie. Jeg kunne tenkt meg å følge strømmen jeg og, men jeg vet at jeg ikke ville trivdes i tilværelsen med barn/familie og alt det innebærer. Jeg har det greit nok på en måte, men jeg har det veldig kjedelig. Jeg har jobb, fast stilling 30%, men jobber mye mer. Jeg trives med arbeidet og kollegaene, men det har vært nedbemanninger pga det som har skjedd i verden i det siste. Så det er ikke noe mer å få i min nåværende jobb. Jeg tjener så jeg klarer meg. Men å bare ha en 30% er ikke trygt nok mtp en del ting. Nå er det lyst ut større stillinger andre steder, tilsvarende jobben jeg nå har. Jeg vurderer å søke. Men det vil jo bli trist på en måte å dra fra nåværende jobb. Ellers har jeg tenkt jeg kanskje kan være moden for noe videre utdannelse. Men jeg vet ikke HVA. Anonymkode: 00f32...5fc Hva liker du da? Du kan jo ta mer utdanning i det yrket du jobber i? På den måten vil bli attraktiv kandidat til større stillingsprosent og kanskje trives bedre? Anonymkode: 2190f...607 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472946-over-30-og-har-ikke-funnet-meg-selv/#findComment-4170691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.