Gå til innhold

Over 30 og har ikke funnet meg selv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir mer og mer ensom føler jeg. Mine jevnaldrende stifter familie. Jeg kunne tenkt meg å følge strømmen jeg og, men jeg vet at jeg ikke ville trivdes i tilværelsen med barn/familie og alt det innebærer. 
Jeg har det greit nok på en måte, men jeg har det veldig kjedelig. Jeg har jobb, fast stilling 30%, men jobber mye mer. 
Jeg trives med arbeidet og kollegaene, men det har vært nedbemanninger pga det som har skjedd i verden i det siste. Så det er ikke noe mer å få i min nåværende jobb. Jeg tjener så jeg klarer meg. Men å bare ha en 30% er ikke trygt nok mtp en del ting. 
Nå er det lyst ut større stillinger andre steder, tilsvarende jobben jeg nå har. Jeg vurderer å søke. Men det vil jo bli trist på en måte å dra fra nåværende jobb. 

Ellers har jeg tenkt jeg kanskje kan være moden for noe videre utdannelse. Men jeg vet ikke HVA. 

Anonymkode: 00f32...5fc

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/472946-over-30-og-har-ikke-funnet-meg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg blir mer og mer ensom føler jeg. Mine jevnaldrende stifter familie. Jeg kunne tenkt meg å følge strømmen jeg og, men jeg vet at jeg ikke ville trivdes i tilværelsen med barn/familie og alt det innebærer. 
Jeg har det greit nok på en måte, men jeg har det veldig kjedelig. Jeg har jobb, fast stilling 30%, men jobber mye mer. 
Jeg trives med arbeidet og kollegaene, men det har vært nedbemanninger pga det som har skjedd i verden i det siste. Så det er ikke noe mer å få i min nåværende jobb. Jeg tjener så jeg klarer meg. Men å bare ha en 30% er ikke trygt nok mtp en del ting. 
Nå er det lyst ut større stillinger andre steder, tilsvarende jobben jeg nå har. Jeg vurderer å søke. Men det vil jo bli trist på en måte å dra fra nåværende jobb. 

Ellers har jeg tenkt jeg kanskje kan være moden for noe videre utdannelse. Men jeg vet ikke HVA. 

Anonymkode: 00f32...5fc

Hva liker du da? Du kan jo ta mer utdanning i det yrket du jobber i? På den måten vil bli attraktiv kandidat til større stillingsprosent og kanskje trives bedre? 

Anonymkode: 2190f...607

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...