Gå til innhold

Hvor er det blitt av de kloke brukerene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

ISW kayia Eva- Sofie laban grendel morsan og sist men ikke minst savnet Trine? 

Anonymkode: 870ac...805

Jeg er her, men er litt mindre aktiv. Det er spesielt en anonym bruker som irriterer meg litt her inne. Og da tenker jeg at det er bedre at jeg gjør mer konstruktive ting enn å krangle.

AnonymBruker
ISW skrev (1 time siden):

Jeg er her, men er litt mindre aktiv. Det er spesielt en anonym bruker som irriterer meg litt her inne. Og da tenker jeg at det er bedre at jeg gjør mer konstruktive ting enn å krangle.

Kan du komme tilbake å dele med av kunnskapen din? Jeg trenger kunnskapen din. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

ISW kayia Eva- Sofie laban grendel morsan og sist men ikke minst savnet Trine? 

Jeg savner også @Trine  Men hun har hatt lange pauser tidligere også. Det var en tråd (eller en avsporing) om hunder her for ikke så lenge siden, da tenkte jeg på henne. 

Jeg er her daglig, men jeg gidder ikke svare i tråder som minst halve DOL tror er oppkonstruerte og sukker over at "trollet mates", og / eller ender med at trådstarter blir sur. Jeg svarer heller ikke på problemstillinger der jeg ikke synes jeg har noe å bidra med.

Jeg synes ikke det er noe poeng at det opprettes flest mulig tråder, særlig ikke om tema man kan finne svar og informasjon om ved hjelp av et enkelt søk. 

Jeg syns det er mange kloke her jeg. Det er ingen jeg syns er ukloke egentlig. Alle har jo sitt å bidra med her, selv om noen er bedre på flere ting, og det er jo helt greit. 

Så syns jeg at folk må få bidra der de vil når de føler for det, og så er det litt dumt at man må etterlyse andre isteden for å bidra selv isteden. Jeg skjønner at noen blir savnet, og jeg har etterlyst en bruker selv. Det var fordi jeg lurte på hvor han var blitt av, og ikke for at han skulle underholde meg da 🙂

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Syns det er litt upassende å dra frem noen brukere som kloke. Betyr ikke det da at andre brukere ikke er det? 

Anonymkode: ff51f...45a

Det er alltid "klubben" med de populære som blir nevnt her.

Anonymkode: f7458...678

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns det er litt upassende å dra frem noen brukere som kloke. Betyr ikke det da at andre brukere ikke er det? 

Anonymkode: ff51f...45a

Ja. De jeg har skrevet om er de jeg savner som jeg anser som kloke, uten så vidt jeg vet helse utdanning. 

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 timer siden):

Jeg syns det er mange kloke her jeg. Det er ingen jeg syns er ukloke egentlig. Alle har jo sitt å bidra med her, selv om noen er bedre på flere ting, og det er jo helt greit. 

Så syns jeg at folk må få bidra der de vil når de føler for det, og så er det litt dumt at man må etterlyse andre isteden for å bidra selv isteden. Jeg skjønner at noen blir savnet, og jeg har etterlyst en bruker selv. Det var fordi jeg lurte på hvor han var blitt av, og ikke for at han skulle underholde meg da 🙂

De som ikke er nevnt er ikke glemt. Men de jeg har nevnt her har betydd litt ekstra, helt fra start. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...