Gå til innhold

Hvor er det blitt av de kloke brukerene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

ISW kayia Eva- Sofie laban grendel morsan og sist men ikke minst savnet Trine? 

Anonymkode: 870ac...805

Er jeg klok? 🤔 😅 Altså, jeg har ikke noen annen unnskyldning enn at jeg når jeg setter i gang med noe så blir jeg så opptatt av akkurat det at jeg glemmer alt annet 🙈 Men så tenker jeg på dol hver gang jeg klør meg i hodet fordi den eldste hunden ikke vil gå ned i vekt. Her er jo folk litt opptatt av vekt, så jeg har tenkt at jeg burde spørre hvordan man slanker en senior 😂

laban skrev (13 timer siden):

Jeg savner også @Trine  Men hun har hatt lange pauser tidligere også. Det var en tråd (eller en avsporing) om hunder her for ikke så lenge siden, da tenkte jeg på henne. 

Jeg er her daglig, men jeg gidder ikke svare i tråder som minst halve DOL tror er oppkonstruerte og sukker over at "trollet mates", og / eller ender med at trådstarter blir sur. Jeg svarer heller ikke på problemstillinger der jeg ikke synes jeg har noe å bidra med.

Jeg synes ikke det er noe poeng at det opprettes flest mulig tråder, særlig ikke om tema man kan finne svar og informasjon om ved hjelp av et enkelt søk. 

Sorry! Jeg bare syns det er så koselig å bli savnet, så jeg må være litt borte fra dere 😂 Neida, men jeg fant ut at jeg jo egentlig kan tjene noen kroner på andres problemhunder. Ikke at jeg tror jeg kommer til å få en eneste kunde, men jeg tenkte at jeg ihvertfall ikke får det hvis jeg bare holder det for meg selv, så jeg måtte nesten lage en fb-side og en nettside, og nå må jeg finne ut hvordan man får en nettside synlig på google-søk. Man kan få hodepine av mindre 🙄 Jeg lovet Lillemus å aldri restarte pc-en igjen for jeg glemte å logge meg på dol en gang jeg hadde restartet den og det tok en halv evighet før jeg kom på det mens jeg faktisk hadde pc-en i nærheten. Nå restartet pc-en seg selv og chrome kom ikke med sitt vanlige "vil du gjenopprette fanene" 🙈 Så egentlig er det chrome sin skyld alt sammen 🤔

Annonse

påskelilje
Trine skrev (5 timer siden):

🤔 😅 t 🙈 Men så tenker jeg på dol hver gang jeg klør meg i hodet fordi den eldste hunden ikke vil gå ned i vekt. Her er jo folk litt opptatt av vekt, så jeg har tenkt at jeg burde spørre hvordan man slanker en senior 😂

Haha 😁😁😁

Koselig å se deg igjen, Trine!

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Oi! Det er ikke ofte lenger jeg savnes i tråder her inne. :) Har vært mer sporadisk de siste årene ift for lenge, lenge siden. Men var vel «aktiv nok» etter påske til at det ble merkbart at jeg tok ferie forrige uke :) 

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det var hyggelig. Jeg har ikke lagt merke til at jeg er borte, men er nok mindre aktiv enn før.

Jeg har ikke greie på psykiatri, og da er det ikke så stort utvalg av tråder for meg. Det er helt topp at DOL mer og mer har blitt et psykiatri-forum hvor folk får svar av både profesjonelle og andre med erfaring og kunnskap.  Det er et kjempebehiv, men ikke der jeg har mest å bidra med.

Hvem er tre vise menn? 

Everybody skrev (15 timer siden):

kupton, frosken og ISW.

Frosken og Kupton er ikke nevnt her. 

Og Frosken er ikke mann. Men hovedpoenget her var vel vis.

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er alltid "klubben" med de populære som blir nevnt her.

Anonymkode: f7458...678

Man blir ikke spesielt populær (i betydning beundret / godt likt) dersom man sier hva man mener, noe som burde være et poeng på et diskusjonsforum. Jeg føler meg ikke som medlem av en klubb for de populære, og det er jeg sikker på at f.eks. ISW ikke gjør, heller.

At mange legger merke til de som har vært her regelmessig i maaange år og som nesten alltid undertegner med nick, betyr ikke at de er en klikk som rotter seg sammen (en påstand som dukker opp her iblant) eller at de er "bedre" enn de andre. Fellestrekk for de 7 som ble nevnt av trådstarter, er muligens at de har levd en stund og dermed opplevd litt av hvert, er villige til å dele sine erfaringer og meninger - også når de ikke inneholder 98% trøst og koseprat med den som spør - og orker å skrive såpass langt og velformulert at det gir mening. 

Å tolke det at ts kalte oss "kloke" som at de øvrige regnes som "dumme", er å dra det altfor langt i verste mening. Jeg er sikker på at det er veldig langt fra det som var meningen. 

Jeg vet det ikke er noen populær påstand 😉, men jeg gjentar den likevel: Hvis man ønsker mer oppmerksomhet, er det lurt å bruke et fast nick. 

AnonymBruker
Grendel skrev (47 minutter siden):

Det var hyggelig. Jeg har ikke lagt merke til at jeg er borte, men er nok mindre aktiv enn før.

Jeg har ikke greie på psykiatri, og da er det ikke så stort utvalg av tråder for meg. Det er helt topp at DOL mer og mer har blitt et psykiatri-forum hvor folk får svar av både profesjonelle og andre med erfaring og kunnskap.  Det er et kjempebehiv, men ikke der jeg har mest å bidra med.

Jeg har vært anonym bruker i mange år. Du overrasker meg ofte med svarene dine. Fordi du er veltalende og god på å komme med tydelige og treffende svar uten å være uhøflig. Jeg setter veldig pris på flere med nic på forumet og er glad for at det skaper en følelse av tilhørighet til noen som man kjenner igjen. Hadde ikke vært det samme om alle var anonyme. 

Anonymkode: ca9e1...f0d

AnonymBruker
Trine skrev (10 timer siden):

Er jeg klok? 🤔 😅 Altså, jeg har ikke noen annen unnskyldning enn at jeg når jeg setter i gang med noe så blir jeg så opptatt av akkurat det at jeg glemmer alt annet 🙈 Men så tenker jeg på dol hver gang jeg klør meg i hodet fordi den eldste hunden ikke vil gå ned i vekt. Her er jo folk litt opptatt av vekt, så jeg har tenkt at jeg burde spørre hvordan man slanker en senior 😂

Ja du er veldig klok. 

Annonse

laban skrev (9 timer siden):

Og Frosken er ikke mann. Men hovedpoenget her var vel vis.

Man blir ikke spesielt populær (i betydning beundret / godt likt) dersom man sier hva man mener, noe som burde være et poeng på et diskusjonsforum. Jeg føler meg ikke som medlem av en klubb for de populære, og det er jeg sikker på at f.eks. ISW ikke gjør, heller.

At mange legger merke til de som har vært her regelmessig i maaange år og som nesten alltid undertegner med nick, betyr ikke at de er en klikk som rotter seg sammen (en påstand som dukker opp her iblant) eller at de er "bedre" enn de andre. Fellestrekk for de 7 som ble nevnt av trådstarter, er muligens at de har levd en stund og dermed opplevd litt av hvert, er villige til å dele sine erfaringer og meninger - også når de ikke inneholder 98% trøst og koseprat med den som spør - og orker å skrive såpass langt og velformulert at det gir mening. 

Å tolke det at ts kalte oss "kloke" som at de øvrige regnes som "dumme", er å dra det altfor langt i verste mening. Jeg er sikker på at det er veldig langt fra det som var meningen. 

Jeg vet det ikke er noen populær påstand 😉, men jeg gjentar den likevel: Hvis man ønsker mer oppmerksomhet, er det lurt å bruke et fast nick. 

Et godt eksempel på et langt og godt svar 🙂

AnonymBruker
Kayia skrev (23 minutter siden):

I likhet med @ISW har jeg ikke lagt merke til at jeg har vært borte så lenge :) Men hyggelig å bli savnet da, jeg har ikke alltid inntrykk av at alle på dol gjør dét 😄 (og det lever jeg helt fint med🙂🙃). 

Jeg har savnet deg fordi du gir meg  motgang og læring. (Tenk at det går an) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...