Gå til innhold

Dere som er normale (har venner, jobb) hva gjør dere på fridagene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I dag har jeg fri og føler meg ensom. På jobb rekker jeg ikke å tenke så mye så der er ikke følelsen like ille. Men nå på fridagen så er jeg bare urolig for fremtiden og at jeg kanskje aldri vil klare det. Jeg bruker så masse krefter på å analysere hvorfor jeg er sånn og blir veldig fort opptatt av det negative ved meg. Det som virker til å glede andre gleder ikke meg. 
Jeg hater når folk på jobb spør hva jeg gjorde i ferien, fridagen eller 17.mai. Jeg tar en hvit løyn men sannheten er at jeg har ikke gjort stort annet enn å sture rundt selv. Har prøvd noen frivillige ting men det gir meg ingenting. 

Anonymkode: 86cea...c73

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I dag har jeg fri og føler meg ensom. På jobb rekker jeg ikke å tenke så mye så der er ikke følelsen like ille. Men nå på fridagen så er jeg bare urolig for fremtiden og at jeg kanskje aldri vil klare det. Jeg bruker så masse krefter på å analysere hvorfor jeg er sånn og blir veldig fort opptatt av det negative ved meg. Det som virker til å glede andre gleder ikke meg. 
Jeg hater når folk på jobb spør hva jeg gjorde i ferien, fridagen eller 17.mai. Jeg tar en hvit løyn men sannheten er at jeg har ikke gjort stort annet enn å sture rundt selv. Har prøvd noen frivillige ting men det gir meg ingenting. 

Jeg sover 

Anonymkode: 44bf0...ba5

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sover til jeg våkner av meg selv, ev. av mannen som plutselig kan kvitre:"Klokka er halv ni!" ved siden av meg. Vi suller litt på  nett for nyhetsoppdatering før frokost. Så varierer det jo med årstiden og litt annet da - men pusle i hagen, gå en tur, handle, gå på ski, bare sitte inne og se film (om det er drittvær), holde på med hobbyer inne. Så middag og så en rolig kveld foran tv'n. Der har du vårt spennende liv. ;) 

AnonymBruker
Lillemus skrev (15 minutter siden):

Sover til jeg våkner av meg selv, ev. av mannen som plutselig kan kvitre:"Klokka er halv ni!" ved siden av meg. Vi suller litt på  nett for nyhetsoppdatering før frokost. Så varierer det jo med årstiden og litt annet da - men pusle i hagen, gå en tur, handle, gå på ski, bare sitte inne og se film (om det er drittvær), holde på med hobbyer inne. Så middag og så en rolig kveld foran tv'n. Der har du vårt spennende liv. ;) 

Er du normal?

Anonymkode: 44bf0...ba5

Jeg også sover til jeg våkner. Har ofte en rolig morgen med kaffe, frokost, internett - kanskje litt gaming.

Så tar jeg kanskje en litt lang tur i skogen med hunden og bruker resten av dagen på gaming, lese bøker, binge tv-serier, se filmer, se mine favorittkanaler på YouTube hvis de har kommet med noe nytt... 

Annonse

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Du avsporer noe voldsomt! TS sin tråd handler ikke om dine hemmeligheter eller om fyrstekake. 

Ja dette er kjipt. Det er vel den sammen brukeren som er her hele tiden og holder på sånn i alle tråder tror jeg?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja dette er kjipt. Det er vel den sammen brukeren som er her hele tiden og holder på sånn i alle tråder tror jeg?

Ja og det er ikke okei. Hun får tulle som hun vil i sine egne, men gi nå f*** i å holde på slik i andres seriøse tråder. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...