Gå til innhold

Dere som er normale (har venner, jobb) hva gjør dere på fridagene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har jeg bare for store forventninger til et innholdsrikt liv? Det er vel ikke vanlig å gjøre alt alene en fridag? Føler alle er ute spiser med venner osv.

Anonymkode: 86cea...c73

Jeg også gjør det meste alene. Det er jo stusselig så absolutt. Før hadde jeg mer et A4-liv, men ikke nå lenger. 

Jeg liker derimot dager med sol likevel. Det er mer hyggelig å gjøre ting med sol og varme enn i regn. Også alene. :)

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (25 minutter siden):

Jeg også gjør det meste alene. Det er jo stusselig så absolutt. Før hadde jeg mer et A4-liv, men ikke nå lenger. 

Jeg liker derimot dager med sol likevel. Det er mer hyggelig å gjøre ting med sol og varme enn i regn. Også alene. :)

Men har du ikke tenkt å gjøre noe med det? Mulig du kanskje trives med dette. Jeg trives egentlig alene også, men jeg trives ikke med at jeg har så få venner. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men har du ikke tenkt å gjøre noe med det? Mulig du kanskje trives med dette. Jeg trives egentlig alene også, men jeg trives ikke med at jeg har så få venner. 

Jo jeg ønsker å gjøre noe med det, men synes det er vanskelig. 

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jo jeg ønsker å gjøre noe med det, men synes det er vanskelig. 

Huff hva er det som feiler oss? :( jeg nesten hater meg selv for at jeg er sånn. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Huff hva er det som feiler oss? :( jeg nesten hater meg selv for at jeg er sånn. 

Vet ikke. Jeg tror ikke jeg blir mislikt. Jeg bare får det ikke til? 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja dette er kjipt. Det er vel den sammen brukeren som er her hele tiden og holder på sånn i alle tråder tror jeg?

Beklager at jeg begynte å svare fjortisen vår og kuppet tråden din, det var ikke meningen. Jeg skal skjerpe meg der, har sklidd litt ut de siste dagene. 

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (58 minutter siden):

Vet ikke. Jeg tror ikke jeg blir mislikt. Jeg bare får det ikke til? 

Jeg heller blir ikke mislikt. Jeg bare får det ikke til og hater meg for det

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ikke vanlig å ha masse venner i voksen alder. Er mer tenåringer som har 3 og 3+venner. Voksne folk har kanskje 1 eller 2.

Det som er psykt er å ha ingen venner. 

Anonymkode: dde94...117

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er ikke vanlig å ha masse venner i voksen alder. Er mer tenåringer som har 3 og 3+venner. Voksne folk har kanskje 1 eller 2.

Det som er psykt er å ha ingen venner. 

Anonymkode: dde94...117

Ja vel? Jeg har 20+ venner 

Anonymkode: 44bf0...ba5

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det blir vel en litt drøy generalisering, siden folk kan ha en ganske forskjellig definisjon av hva en venn er. Det er f.eks. ikke noen tydelig grenseoppgang mellom venn og bekjent. 

Også voksne kan regne seg som del av en "vennegjeng", og de består vel oftest av mer enn 2-3 personer. 

Nicklusheletida
laban skrev (47 minutter siden):

Det blir vel en litt drøy generalisering, siden folk kan ha en ganske forskjellig definisjon av hva en venn er. Det er f.eks. ikke noen tydelig grenseoppgang mellom venn og bekjent. 

Også voksne kan regne seg som del av en "vennegjeng", og de består vel oftest av mer enn 2-3 personer. 

Jeg er imponert over tålmodigheten til deg og Lillemus :)

Nicklusheletida skrev (6 minutter siden):

Min?! Jeg svarte i en tråd i går (?), mest for å se hvor lenge hun klarte å svare rimelig normalt, ellers har jeg prøvd hardt å holde meg unna å svare, men har nok svart noe i det siste også. Men jeg blir ikke klok på denne personen nei og jeg tenker vedkommende storkoser seg med å lure oss trill rundt.

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (22 minutter siden):

Jeg vil presisere å si jeg er ganske normal og har en lang Tolmodighet jeg og :) Så gi meg ti poeng for det. 

AnonymBruker
laban skrev (1 time siden):

Ikke sant. Jeg er så enig med deg laban. Tenk at vi kan være enig i noe, vi og. Hvis jeg skal ta med bekjente er vi langt over 20. alle jeg kjenner har mer enn to venner altså, bare sier det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...