Gå til innhold

Hva er din favoritt salat?

Anbefalte innlegg

Ekstra skrev (2 timer siden):

Pasta i salat er godt om man har tilstrekkelig av en god dressing og gjerne urter og kanskje finhakket løk/vårløk, synes jeg. Enig i at kald pasta uten dressing eller saus er triste saker.

Høres ut som det er dressingen som er god da :P 

Takker meg til noe crunchy som feks brødkrutonger om jeg absolutt vil ha mer karbo i salaten jeg. Eller granateple om jeg vil ha noe sprøtt uten å være på karbojakt :D 

Endret av Kayia

Fortsetter under...

Nicklusheletida
Kayia skrev (2 timer siden):

Jeg er heller ikke fan av pasta i salaten. Kald pasta smaker bare mel syns jeg.

Kylling kan jeg til nød akseptere om det en lun salat med skikkelig god dressing.

Ser at enkelte på jobb spiser kjøttboller i salaten - rare greier spør du meg. Jeg syns kjøttboller bare smaker størknet fett og er ubehagelig harde og "knudrete" når de er kalde. 

Jada neida så, det var dagens rapport ad matpreferanser herfra :D

Kjøttboller i salat høres rart ut ja :)

Kayia skrev (27 minutter siden):

Høres ut som det er dressingen som er god da :P 

Takker meg til noe crunchy som feks brødkrutonger om jeg absolutt vil ha mer karbo i salaten jeg. Eller granateple om jeg vil ha noe sprøtt uten å være på karbojakt :D 

Jeg glemte nøtter! Det er et must for litt crunch! Granateplekjerner er veldig, veldig godt, men så dyrt at jeg sjelden tar meg råd til å kjøpe det.

Annonse

Lillemus skrev (12 timer siden):

Jeg glemte nøtter! Det er et must for litt crunch! Granateplekjerner er veldig, veldig godt, men så dyrt at jeg sjelden tar meg råd til å kjøpe det.

Kjøper bare et vanlig granateple på tyrker-butikker. Tror ikke det skal være så dyrt. (Jeg kan få en allergisk reaksjon og kjøper det sjeldent men noen få i salat pleier å gå bra).

cathlin skrev (12 minutter siden):

Kjøper bare et vanlig granateple på tyrker-butikker. Tror ikke det skal være så dyrt. (Jeg kan få en allergisk reaksjon og kjøper det sjeldent men noen få i salat pleier å gå bra).

Det flyter ikke av slike butikker her jeg bor, men det er faktisk en, jeg må sjekke grønnsaksdiskene der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...