Gå til innhold

Burde jeg slette bildene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Burde jeg slette de bildene jeg har på telefonen av meg selv i undertøy? Det er ikke bilder der jeg forsøker se sexy og deilig ut altså. Grunnen til at jeg tar bildene er for å kunne se fremgang på vektnedgang (og trening). Er redd de kanskje skulle komme på avveie eller at jeg feks skal vise ett bilde til noen også klarer de sveipe til ett av bildene.

Ja, dette er da altså en reell problemstilling jeg har. Hehe... 

Anonymkode: 83427...062

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473036-burde-jeg-slette-bildene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Burde jeg slette de bildene jeg har på telefonen av meg selv i undertøy? Det er ikke bilder der jeg forsøker se sexy og deilig ut altså. Grunnen til at jeg tar bildene er for å kunne se fremgang på vektnedgang (og trening). Er redd de kanskje skulle komme på avveie eller at jeg feks skal vise ett bilde til noen også klarer de sveipe til ett av bildene.

Jeg synes det er bra du er bevisst en tenkt problemstilling som du ikke ønsker at skal oppstå.

Selv har jeg dokumenter, video, lydopptak og bilder som jeg overfører til skylagringstjeneste. Disse finnes det mange av etter hvert - men velg helst en skylagringstjeneste som benytter to-trinnsverifisering ved innlogging (dvs. at du må taste en generert kode i tillegg til ditt eget passord). Det er for å høyne egen sikkerhet og for å sikre seg mot uvedkommende.

Det største problemet er nok de som sender sexy bilder av seg selv til andre eller som blir tatt bilde av når de har sex i fylla.

Jeg tenker nok at risikoen for at noen regelrett skal hacke seg inn og spre bilder av noen som står rett opp og ned i undertøy er liten. Det vil ikke gå viralt (no offence). Nora Mørk ble rett og slett hacket, men hun er kjendis og bildene var ment å være sexy. 

Jeg personlig ville jeg nok tenkt at risikoen er liten og at konsekvensene av et ikke er så store. Jeg ville ikke brydd meg om å slette dem.

Grendel skrev (17 minutter siden):

Det største problemet er nok de som sender sexy bilder av seg selv til andre eller som blir tatt bilde av når de har sex i fylla.

Jeg tenker nok at risikoen for at noen regelrett skal hacke seg inn og spre bilder av noen som står rett opp og ned i undertøy er liten. Det vil ikke gå viralt (no offence). Nora Mørk ble rett og slett hacket, men hun er kjendis og bildene var ment å være sexy. 

Jeg personlig ville jeg nok tenkt at risikoen er liten og at konsekvensene av et ikke er så store. Jeg ville ikke brydd meg om å slette dem.

Er egentlig enig med deg, men jeg ville kanskje sladdet ansiktet for sikkerhets skyld. :) 

Annonse

Grendel skrev (9 timer siden):

Jeg tenker nok at risikoen for at noen regelrett skal hacke seg inn og spre bilder av noen som står rett opp og ned i undertøy er liten. Det vil ikke gå viralt (no offence). 

Slik jeg forsto TS sitt innlegg, handler bekymringen rundt om en person ser på bildene og skulle sveipe til et av disse bildene som kun var ment til privat bruk.

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Grunnen til at jeg tar bildene er for å kunne se fremgang på vektnedgang (og trening). Er redd de kanskje skulle komme på avveie eller at jeg feks skal vise ett bilde til noen også klarer de sveipe til ett av bildene.

I tillegg til lagring av bilder og dokumenter i skylagringstjenester, har jeg tenkt på andre mulige løsninger - Jeg kan ikke så mye rundt dette, men har sett at det er mulig å gruppere bildene sine inn i ulike album.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...